Bomber's lijstje voor 2014-2015

flyineddy

Registered User
Ga jij wel genoeg hebben? :hehe!:

Zeer mooie lijst, met een hoop goede producten.
Ik denk dat je daar de dag wel mee door komt.

Eddy.

D

Deleted member 17038

Guest
Lekker lange lijst! Word het een hele avond los stoken of zit er ook een showtje in?

Bomber68

Registered User
Nog wat toegevoegd:
Kartonnetje All At Once van Zena en de It's Mine er ook nog maar bij gedaan.
van de W Silver Fountain er ook no tv een tweede bij gedaan. Vorig jaar 1 exemplaar en die was al geweldig. Twee naast elkaar is ook wel leuk.
Net bij Vuurwerkshop7kamp de 1.2 Gold Spider besteld. In de aanbieding en vond dit een prachtding tijdens de demo. Is volgens productdatabase niet meer leverbaar, mar daar dus nog wel.

Nu toch echt wel klaar... :)

Bomber68

Registered User
Hieronder nog even foto's van alle afgelopen dagen. De 29ste om 0:00 in Lopik voor de deur gestaan en daar de eerste schoonheden kunnen ophalen. Powernap gedaan en om 5:00 uur naar Haokan in Pijnacker gereden. Ruim 2/3 was toen wel binnen. Verder gereden voor de Starshooters en Showtime producten. In de middag nog richting Ommoord en Nieuwerkerk om de Zen boxen op te halen. Dacht alles toen wel binnen te hebben. Maar twijfelde heel de tijd nog over de Final Fate, deze de 31e nog gehaald in Zevenhuizen.
Lekker kunnen knutselen met al het spul en toen in het meest geniale weer alles de lucht in mogen jagen (zie alle filmpjes bij de cakes). Helaas kapte mijn camera er halverwege mee. Autofocus deed het zelf niet en kon het niet op de juiste manier aan de praat krijgen. Dus mijn mooiste spul staat wazig op de film :crying: En mn kartonnetje All At Once is gefilmd met lenskap er nog voor :crying: Gelukkig staat het nog op het netvlies gebrand haha.
Als laatste de hele boel de hens in gestoken. Gaat wat makkelijker in één vuilniszak.

Nu afkicken en wachten tot de eerste shops weer open gaan :tounge:

Bovenaan