Bolle-040 movie topic 2013-2014 HD [EHV STOOKMEETING & NIEUWJAAR]

D

Deleted member 17038

Guest
Ik ben diep onder de indruk van de hoeveelheid en de kwaliteit van de filmpjes die je upload. Ben je bijna klaar nu? :hehe!:

Bolle040

Registered User
Haha nee ga nu zelfs 3 filmpjes per week uploaden ;). En heb al weer fimpjes klaar staan voor volgend jaar dus klaar zijn we nooit ;)

Het is december dus tijd voor Deel 3:

Bolle040

Registered User
ifeelfine bedankt voor je leuke reactie !

Finale vuurwerk demo Orhten in 4K resolutie, nieuwe camera getest:

P.s. full show volgt.

ifeelfine

Registered User
YouTube is actief in de strijd tegen illegaal vuurwerk verwijderen nogal eens accounts nadat de handhaver of gebruikers klagen. Gaat hard met blokkeren op het moment

D

Deleted member 17038

Guest
Ik snap het niet. Bij verkeerd gebruik oké dan is het logisch. Maar als het gaat om vuurwerk wat gebruikt word op een normale wijze dan hebben ze toch geen voet om op te staan?

painkiller

Registered User
Daarnaast zie je in zo'n films nooit degene die het afsteekt. Eigenlijk film je dus alleen iets wat zich op de openbare weg afspeelt.
Als je uit gaat leggen hoe je bepaalde dingen kan omzeilen of af moet steken word het natuurlijk een ander verhaal.

Ik ben benieuwd wanneer mn doorlontprojecten van youtube af worden gehaald :sad:

Laatst bewerkt:

ifeelfine

Registered User
zit Belgisch vuurwerk tussen (chains hong leng dongs etc...) dat word door de nl overheid als zwaar illegaal en als bommen gezien gelijkstaand aan pools en Italiaanse rotzooi.

Bolle040

Registered User
Weet nie waar je deze info vandaan hebt, maar dat is niet de reden waarom ons kanaal geblokkeerd is. We hebben in een uur tijd 3 meldingen gekregen over een schending van het beleid van YouTube op het gebied van spam, oplichtingspraktijken en commercieel misleidende inhoud.

Illegaal vuurwerk heeft niks met het verwijderen van YouTube te maken.

Bolle040

Registered User
Het is mijn inmiddels duidelijk wat er gaande is, heb een tijdje terug wel eens een lijst met keywords geplaatst en eik nog geen aandacht meer aan geschonken. Nu blijkt dat YT op eens alles aan het controleren is op dit punt. Indien je tags of woordne hebt die nie slaan op je video krijg je een waarschuwing. Als je er 3 krijgt kanaal weg helaas. Dus wordt over nieuw beginnen.

Bovenaan