Bolle-040 movie topic 2013-2014 HD [EHV STOOKMEETING & NIEUWJAAR]

Bolle040

Registered User
500 Pièces cracker : Z163 Original

We zijn dit jaar voor deze gegaan, omdat we vorig jaar slechte ervaringen hadden met die van CHoeet.
Over deze waren we zeer tevreden, prijs/kwaliteit is goed en knalde lekker.

Bolle040

Registered User
Zena Pyscho Mania:

Leuke budget cake, echter veel bombettes die niet af gingen. Wat wel af ging, gaf een mooi en vol boeket.

Baron van lunt zu sas

Registered User
Erg mooi hoor, helaas heb ik geen camera en geen ervaring met het gebruik ervan. Om zo mee te kunnen genieten geeft extra inspiratie voor mij. Ik hoop dat ik vrij ben komend O&N.

Gaat u den volgenden filmpjes maar opladen, lampje!

painkiller

Registered User
Beetje kinderachtig om hier nu af te gaan geven op andere liefhebbers he? Laten we nu niet allemaal het heilige boontje uit gaan hangen.

Dennis010

Registered User
Vindt je ja? Ik heb al eerder geageerd in dit topic tegen dit soort filmpjes. Misschien ben ik wel de enige die het durft uit te spreken.
En zoals al zeer veel vermeld ben ik ook niet roomser dan de paus, ik ben ook dom bezig geweest.
Maar wat mij het meest stoort is dat iedereen ineens schijnheilig gaat lopen doen over illegaal en aan het eind van het jaar weer vrolijk met zn nitraatjes en rollen uit belgie aan de slag gaat. want dat is niet erg, dat zijn geen cobra's.... Ook die belgische dingen leveren overlast op !

Kap gewoon met die onzin als je nog een vuurwerktraditie wil houden.

En ja, de beperking frustreert me.

painkiller

Registered User
Ik snap dat de frustratie hoog zit maar het heeft geen zin om af te gaan geven op anderen. We zijn hier allemaal schuld aan, hoe achterlijk en nutteloos de beperking ook is.

Verder ben ik het wel met je eens, laten we met zn allen nu eens die zware knallers achterwege laten. Heel misschien kunnen we dan over 2 jaar nog zelf vuurwerk afsteken.

Laatst bewerkt:
Bovenaan