Bo-peep

Tony

Administrator
Medewerker
Re: bo-peep

Mensen, laat ik jullie vertellen dat wanneer je dit haalt of op laat sturen je in overtreding bent van de Nederlandse wet. Deze post hoort hier eigenlijk ook niet thuis omdat we hier praten over Nederlands Consumenten vuurwerk!!

remio

Registered User

dit topic gaat over vuurwerk van vroeger.... de bo-peep bestaat nog wel maar denk dat je die ook kan vinden bij de betreffende importeur en hun assortiment. dan houden we het hier bij de ouderwetse versie:blink1:

remio

Registered User

nog een paar dagen en dan kan ik hier de buurt onveilig maken met mijn gesnipper en gegloei:bigsmile:

elmo

FPM Moderator

Vond hier in een la ook nog een pakje bo-peep.
Jaartal onbekend,wel met visco,importeur Nico.
1578/440 China-cracker.
Klasse II
Bam-PII-0832
Gew.ca 40 gr

bo-peep.JPG

Poziloc

FPM Hangouderen

Dat is een label, die ik nog nooit eerder heb gezien.
Aan de ene kant heeft het wel wat, maar aan de andere kant mis ik wat

elmo

FPM Moderator

Ik zie nu ook dat er geen "brand" in het vlagetje,fandeltje staat.
Waarschijnlijk een imitatie?

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Ik zie nu ook dat er geen "brand" in het vlagetje,fandeltje staat.
Waarschijnlijk een imitatie?

Eens eentje uit het pakje halen, of wil je het liever compleet houden?

Toen ik gister de foto zag dacht ik ook gelijk aan imitatie.

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Vind het wat weg hebben van duitse imitatie knallers, zo is er ook bv een boller b en c die verkocht word in duitsland. Hier doet het me een beetje aan denken.

remio

Registered User
ik plaats hem hier maar even bij, maar heb gister weer een aantal pakjes oude shising crackers bemachtigd uit 1995/1996. helaas net niet met grijs lont maar ze knallen wel weer erg lekker incl snippers:bigsmile:

post als ik terug ben wel weer een aantal foto's in mn album.

tukker1978

Registered User
Ik heb vorig jaar ook nog een paar pakken Bo-peeps weten te bemachtigen.
Ze stammen af uit het jaar 1992/1993.
Ze knallen nog redelijk goed en maken lekker veel troep,zoals het hoort.
Hier enkele foto,s

Groeten Chris.

RNBakker

Registered User
Leuke foto's Chris! Proef gelijk weer die smaak in mijn mond, die je vroeger de hele dag had op de 31-ste, als je de bovenkant van de lontjes afbeet.

tukker1978

Registered User
Leuke foto's Chris! Proef gelijk weer die smaak in mijn mond, die je vroeger de hele dag had op de 31-ste, als je de bovenkant van de lontjes afbeet.

Ja precies heerlijk is dat haha,afgelopen jaar zaten de jongere gasten mij al raar aan te kijken toen ik de bovenkant van de lontjes afbeet,wat doet hij nou?:laugh:

remio

Registered User
hier maar een klein kickje!

heb weer wat aparts gevonden haha, kleine blauwe doosjes geimporteerd door beko met het west lake brand logo erop, en er zitten kleine rode knallers in waar op staat: KO banger. en deze hebben een enkel grijs schietlontje. zitten ong 40 knallers in, ongeveer maat jumbo bamboo cracker....

zal morgen foto's plaatsen!

Bovenaan