Archief Blowtorch

FPM ProductBOT

Registered User
Broekhoff - Blowtorch.png
Meer info over de Blowtorch:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 787
Advies verkoopprijs: € 24,95
Online prijs:
Netto kruitgewicht: 199,5 gram
Aantal schoten: 42
Kaliber: 20mm
Tijdsduur: 20 sec
Schietrichting: Z-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
8/1
Effect beschrijving:

Zilveren glittering mine met blauwe sterren, gouden glittering mine met blauwe sterren, gouden crown mine met blauwe sterren en crackling chrysanthemum mine.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik ben heel erg benieuwd naar de live prestatie. Zo op film lijkt het nog een beetje klein/mager. Ook jammer dat hij niet aan een stuk door loopt. Maar de effecten zelf vind ik wel mooi en kan dat beter met 199 gram?
Met een iets beter tempo mogen ze er van mij een maken van 400 gram en 84 schoten.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik ben heel erg benieuwd naar de live prestatie. Zo op film lijkt het nog een beetje klein/mager. Ook jammer dat hij niet aan een stuk door loopt. Maar de effecten zelf vind ik wel mooi en kan dat beter met 199 gram?
Met een iets beter tempo mogen ze er van mij een maken van 400 gram en 84 schoten.

En dan kost deze cake ineens €59,95 en dan vind iedereen hem te duur.

D

Deleted member 17038

Guest
auw... nou mocht deze (bijna) net zo lekker presteren als de eruption van wolff dan koop ik er wel een keertje 2 van. Misschien nog wel dit jaar. Dan maar breder in plaats van langer :hehe!:

Moontan

Moderator
Medewerker
Mooie cake van broekhoff; en je hoort het ook aan de reacties van het publiek.
De crackling aan het einde van de cake had voor mij weggelaten mogen worden.

Michel_G

Zilveren Member
Vond het op de demo inderdaad ook tegenvallen. Met name het gebrek aan kracht was wel heel storend. Enige wat wellicht nog een factor zou kunnen zijn dat hij net van het schip af komt en nog relatief vochtig is..... Maar dan nog zal het nooit een heel sterk afschot worden.

Moet zeggen dat ik de kleuren (met name ook de gouden blink en ook kleur blauw) wel goed vond. Daarom extra jammer dat die er niet met meer kracht uit kwamen, want dan had het een heel leuk waaiertje kunnen zijn voor het geld!

Bovenaan