Archief Blinking Stars

FPM ProductBOT

Registered User
Broekhoff - Blinking Stars.png

Meer info over de Blinking Stars:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 851
Advies verkoopprijs: € 42,95
Online prijs:
Netto kruitgewicht: 495 gram
Aantal schoten: 33
Kaliber:
Tijdsduur:
35 sec
Schietrichting: W-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
3/1
Effect beschrijving:

Blue tail to Blue stars with Gold Blink.
Green tail to Purple stars with Green Blink.
Silver tail to Purple stars with Silver Blink.
Red tail to Blue stars with Red Blink.
Lemon tail to Lemon stars with Silver Blink.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ik snap hier echt even iets niet. €42,95 voor 33 schoten. Een prima blok zo op film te zien. Volgens mij zelfs beter dan wat we de afgelopen jaren gezien hebben.
Omgerekend is deze €1,30 per schot. Waarom moet er dan 3 euro per schot voor die nieuwe 25grams produkten worden neergelegd? Het kan dus zo te zien wel een schappelijke prijs.

Iemand die me dit kan uitleggen?

mickeyzegtboem

Registered User
Het gros zal met investeringen te maken hebben.
Stel dat het 25 grams verhaal volgend jaar weer verboden word, dan zal een importeur wel z'n investeringen terugverdiend willen zien.
Voor een 15 gr blokje wat 3-4 jaar meekan kan je dit veel meer spreiden, en dus de kosten over meerdere jaren uitcalculeren.
Dit kan de verkoopprijs enorm drukken.

Pancake77

Registered User
Ik vind hem geweldig, zeer breed, goed burst en mooie kleuren.
Het is trouwens BlinkLing Stars

Filmpje demo Nelis
[video=vimeo;55223214]https://vimeo.com/55223214[/video]

Michel_G

Zilveren Member
Kan niet anders zeggen dat ik happy word van dit waaiertje!

Boeketten waren mooi groot, goede harde burst er in en spreiding was precies mooi zo! Kan ook niet anders zeggen dan dat deze waaier een keurige prijs heeft, voor dit aantal schoten/salvo's en de kwaliteit die er uit komt.

Michel_G

Zilveren Member
Indrukwekkend waaiertje was dit zeg! Blokje is relatief laag/compact, oogt echt niet groot (net als veel andere van de nieuwe broekhoff blokjes met grote effecten), maar heeft echt een serie gigantische effecten. Zeker als je hier op 10 meter afstand van staat, heb vult het gewoon je hele zichtveld.

Boeketten zijn misschien niet de meest ronde/volle/langst hangende effecten, maar zijn nog altijd keurig. Burst is erg hard, boeketten zijn groot en doordat er 3 tegelijk in fan shape geschoten worden heb je dus echt een lucht vol.

Zeker voor 11 van deze dikke salvo's in waaiervorm, vind ik het echt gewoon een goede en scherpe prijs. Absoluut een topper voor dat geld!

Bovenaan