Blijft de cake staan?

Slomo

Banned
Gooi een kuub zand neer je graaf ze steeds in.. Zand is ook handig als er wat staat te fikken..

Je kan ook aan elke cake aan pin vast tapen die een stuk onder de cake uitsteekt, en dan natuurlijk de grond in steken.

EN hoe kan iets nou 2x omvallen? Na de 1e nog niet op het idee gekomen om er iets tegenaan te zetten:D? Trouwens de meeste cakes die breder dan hoger zijn blijven over het algemeen lang staan. En de lagere cakes, bv zena shock syndrome die acht ik ook wat stabieler dan bv de killer instinct van Rubro die een heel stuk hoger is dan breed.

Bram150

Registered User
Gooi een kuub zand neer je graaf ze steeds in.. Zand is ook handig als er wat staat te fikken..

Je kan ook aan elke cake aan pin vast tapen die een stuk onder de cake uitsteekt, en dan natuurlijk de grond in steken.

EN hoe kan iets nou 2x omvallen? Na de 1e nog niet op het idee gekomen om er iets tegenaan te zetten:D? Trouwens de meeste cakes die breder dan hoger zijn blijven over het algemeen lang staan. En de lagere cakes, bv zena shock syndrome die acht ik ook wat stabieler dan bv de killer instinct van Rubro die een heel stuk hoger is dan breed.

De eerste keer was het de capetown cake. Ik had niks om er tegen aan te zetten en voor de rest had ik toch alleen nog maar 3 cakes uit het Three of A king pakket wat ik gratis kreeg. Ik had met zo een kleine cake niet verwacht dat hij omviel.

fireworks2dead

Registered User
Stenen, dat is wat ik altijd gebruik, die heb ik nu al klaar liggen voor morgen, anders vergeet ik het morgen in mijn enthousiasme :)
Daarnaast gebruik ik een PVC buis om de pijlen in te zetten, zodat die netjes gewoon omhoog gaan.

Bovenaan