29 december 2014 #1 B blackpowder Registered User Hierbij een plaatje wat ik dit jaar heb aan kunnen schaffen. niet extreem bijzonder, maar ik kan me wel even bezig houden
Hierbij een plaatje wat ik dit jaar heb aan kunnen schaffen. niet extreem bijzonder, maar ik kan me wel even bezig houden
29 december 2014 #2 W WhiteFang Registered User Top toch! Veel plezier met de truimph, geweldige bak.
30 december 2014 #4 A AWG Registered User leuke collectie cakes, we kunnen in het nieuwe jaar in ieder geval vragen aan jou wat jij vond van de tribal serie.:hehe!:
leuke collectie cakes, we kunnen in het nieuwe jaar in ieder geval vragen aan jou wat jij vond van de tribal serie.:hehe!:
30 december 2014 #5 B blackpowder Registered User AWG zei: leuke collectie cakes, we kunnen in het nieuwe jaar in ieder geval vragen aan jou wat jij vond van de tribal serie.:hehe!: Klik om te vergroten... Ja inderdaad heb een sprongetje in het diepe genomen door daar voor te kiezen. En zal er zeker een verslagje van maken en mits mogelijk een filmpje. Mvg
AWG zei: leuke collectie cakes, we kunnen in het nieuwe jaar in ieder geval vragen aan jou wat jij vond van de tribal serie.:hehe!: Klik om te vergroten... Ja inderdaad heb een sprongetje in het diepe genomen door daar voor te kiezen. En zal er zeker een verslagje van maken en mits mogelijk een filmpje. Mvg