Archief Black Stallion

FPM ProductBOT

Registered User
024_Lesli_overig_Black_Stallion_new_2012_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Black Stallion[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]024[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 6,99[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]16/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Ouderwets goede kanonslagen! Authentieke kwaliteit.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 4/09/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Poziloc

FPM Hangouderen
We gaan ze testen,puur om te kijken of ze echt ouderwets goed zijn.
Volgens de beschrijving zit er dan ook geen klei in en zijn ze zeer strak gerold.
Dan is er nog de vraag hoeveel gram er per kanonslag in zit?

boozebelly

Registered User
Hier ben ik stiekem toch wel weer erg benieuwd naar. Waarschijnlijk kom ik weer van een koude kermis thuis met een doosje veel te dure kleibommetjes, maar door de hunkering naar ouderwetse knallers ga ik ze toch proberen te bemachtigen.

bluebear

Registered User
leek mij ook al te enthousiast ja :tounge:
ben ondanks dat toch wel benieuwd naar deze knallers, waar concurrenten de knallers enorm maken gaat lesli het anders proberen.

boozebelly

Registered User
DURE TROEP!!!

0,8 Gram kruit per knaller, kleistopje aan de achterzijde en snippers mag je er ook zelf bij denken. En dit noemen ze dan "Ouderwets goede kanonslagen". De knal stelt uiteraard ook geen moer voor. Bespaar je de centen!

Zie hier het geweldige snippereffect haha:

DeejayTim

Registered User
Belachelijke zooi! En maar gek vinden dat men voor knallers en matten naar het buitenland gaat...

Waarom schijnt oplichting met vuurwerk dan weer wèl te mogen?

Laatst bewerkt:
Bovenaan