Ik heb nog een doosje voor volgend jaar weg gelegd :happy:
P petertje23 Registered User 1 januari 2012 #21 Ik heb nog een doosje voor volgend jaar weg gelegd :happy:
Tony Administrator Medewerker 30 december 2012 #22 Dit zijn gewoon de beste legale knallers op de markt! En lekkere knal die naar mijn mening ook wat doffer is dan wat de rest van de knallers produceert! Naar mijn mening een aanrader.
Dit zijn gewoon de beste legale knallers op de markt! En lekkere knal die naar mijn mening ook wat doffer is dan wat de rest van de knallers produceert! Naar mijn mening een aanrader.
R RickGAE Registered User 14 oktober 2013 #24 Ik had deze vorig jaar. Top knal! Ik ben voor dit jaar opzoek naar een alternatief, iemand tips? Ik ga dit jaar niet naar een Cafferatawinkel... Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
Ik had deze vorig jaar. Top knal! Ik ben voor dit jaar opzoek naar een alternatief, iemand tips? Ik ga dit jaar niet naar een Cafferatawinkel... Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
Stefan Tetteroo Registered User 14 oktober 2013 #25 rickagovv zei: Ik had deze vorig jaar. Top knal! Ik ben voor dit jaar opzoek naar een alternatief, iemand tips? Ik ga dit jaar niet naar een Cafferatawinkel... Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk Klik om te vergroten... De royal thunder schijnt ook erg hard te gaan voor een legale knaller.
rickagovv zei: Ik had deze vorig jaar. Top knal! Ik ben voor dit jaar opzoek naar een alternatief, iemand tips? Ik ga dit jaar niet naar een Cafferatawinkel... Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk Klik om te vergroten... De royal thunder schijnt ook erg hard te gaan voor een legale knaller.
Dim Product Beheer Medewerker 14 oktober 2013 #26 Stefan Tetteroo zei: De royal thunder schijnt ook erg hard te gaan voor een legale knaller. Klik om te vergroten... Waren afgelopen jaar voor het eerst op de markt en behoorlijk nat, dus knalde voor geen meter. Hopen dat we ze dit jaar gedroogd kunnen testen en vergelijken.
Stefan Tetteroo zei: De royal thunder schijnt ook erg hard te gaan voor een legale knaller. Klik om te vergroten... Waren afgelopen jaar voor het eerst op de markt en behoorlijk nat, dus knalde voor geen meter. Hopen dat we ze dit jaar gedroogd kunnen testen en vergelijken.
R RickGAE Registered User 14 oktober 2013 #27 Wat ik zag in filmpjes is die vergelijkbaar (misschien wel beter ) Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
Wat ik zag in filmpjes is die vergelijkbaar (misschien wel beter ) Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk