Black Sheep Valencia

tukker1978

Registered User
Ik zie dat het begrip "wasmachine" nog niet doorgedrongen is in Twente....

Wat jullie 1 keer in de maand met je overall in de rivier doen, het tussen twee keien uitwrijven van de korsten, daar hebben wij hier in het westen al een kleine honderd jaar een apparaat voor meneer Kries... al eerder genoemde wasmachine dus. :smiling:
Haha ow dat is wel handig, maarja elke week in nieuwe kleren lopen is ook niet vervelend hoor :smiling:

Dennis010

Registered User
Dat kan ik helaas niet betalen. We hebben niet allemaal zo'n inkomen als u. Maar al was ik miljonair, en al kon ik iedere dag nieuwe kleding kopen, dan waren het nog steeds trainigspakken en shirtjes en korte broeken en sokken en polo's en onderbroeken met een bepaald label.....meer zeg ik niet :hehe!:

Maar als ik naar Malta ga, zal ik eerst u contacten over wat ik aan moet en mee moet nemen, dan kan u samen overleggen met mijn vrouw wat er in mijn koffer gaat, goed?

Tony

Administrator
Medewerker
Kunnen jullie elkaar niet ergens anders gaan lopen afzeiken?
Het kan zijn dat jullie zo met elkaar omgaan maar het is niet echt gezellig om te lezen.

Ik koop trouwens elk jaar een papieren onderbroek en een gummetje. Die kan ik 4 x omdraaien en wanneer het nodig is gum ik de streepjes gewoon uit.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ollie

Registered User
Nieuws over de Black sheep: hij is ook dit jaar weer open. Nieuwe zetbaas is een van de vroegere crew. Bekend gezicht maar geen dame dus zullen weinig Nederlanders er een woord mee gewisseld hebben :)

Ze hebben dit jaar ook een avond/nacht menu: hamburgers en broodjes. Dus ook voor een hapje na de avondshow kun je dit jaar terecht bij de sheep en niet alleen de zeup! :)

Bovenaan