Archief Black Dragon

FPM ProductBOT

Registered User
063_Lesli_overig_Black_dragon_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Black Dragon[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]063[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 99,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]960 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]De grootste ratelband tot nu toe; 25 kg! Veel knallers gecombineerd met extra grote kanonslagen aan één stuk verbonden. Let op: met dubbele krachtige eindknal! Maat XXXL.
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Dim

Product Beheer
Medewerker
Alleen voor de houten krat zou je hem al kopen! Ziet er heel stoer uit! In sommige landen wordt al het vuurwerk in houten kratten enzo verkocht!

DioR

Registered User
Goed, en waar laat ik de rest van mijn vuurwerk als ik deze in mijn auto heb staan...? Boedelbakje huren...???

Poziloc

FPM Hangouderen
25 kilo!!!! is dat alleen die mat? dan zit er echt veel klei in verwerkt haha
Of is die kist ook mee gerekend?

ThunderBall

Registered User
Ik had 2 van deze matten gekocht zonder krat maar in een kartonnen doos voor 35,- euro per stuk, de advies prijs is compleet belachelijk maar voor 35,- euro p/st. kan ik 'm iedereen aanbevelen, voor een Nederlandse mat knalde hij stevig en had ie een zeer goed tempo, de eindbom was dramatisch, gewoon weer zo'n steekvlam van vuur!

Eind oordeel, een dikke 8 en voor 35,- euro zou ik 'm zo weer kopen.:hehe!:

Bovenaan