Black Dragon Box

Roeland FPM

FPM Filmer
Re: Black Dragon Box (nieuw 2010)

Heren, graag een wat uitgebreidere mening over deze cake's en andere cake's. Aan posts zoals: Zeker vet, echt vet etc. hebben we niets!

rvdh

Registered User

Ok, zeer mooie box. Prima cakes. Mooie grote effecten, vult de lucht perfect. cake 3 is iets gewijzigd en zal verbeterd naar NL komen. Ook op de preview show zagen we helaas nog niet de verbeterde. Wat vooral bij iedereen gewaardeerd werdt was dat er zowel aan de grond effect was als in de lucht.

Deze staat ook op mijn eigen lijstje.

gunner7

Registered User

En wat vinden de heren er zo 'vet' aan? Vinden jullie alle cakes goed?

als je alleen al kijk naar de 1e en de 2e cake weinig losse cakes in nederland kunnen hier aan tippen
de andere 2 cakes zijn ook gewoon goede kwalitieit met grote boeketten dus ik vind ze zeker wel vet ja.

sjopies

Registered User

Prachtige grote boeketten, harde bursts, mooie afwisseling in de cakes, leuk gedaan met die fluiters erbij, ben idd erg benieuwd hoe deze over gaan komen op demo's in Nederland...
Mochten ze echt zo zijn als op deze filmpjes: bestel ik alvast 2 keer deze box!

Ghasper

Registered User

Voordat ik deze toe ga voegen aan het lijstje wil ik eerst de reacties horen van de verdere demo's in NL. Niet om pessimistisch te zijn, maar het is wel vaker gebleken dat tussen de China en NL versie behoorlijke verschillen kunnen zitten.

Tony

Administrator
Medewerker

Ik vind hem top hoor. Dit is gefilmd van zo een 60 meter afstand. Wat denk je als dit in je straat staat te knallen?!

polleke45

Registered User

Ziet er fantastisch uit maar om er nou €200,- aan uit te geven dat vind ik nou weer wat te veel. Het is meer voor de mensen met een groot budget lijkt me.

shadow13

Registered User

Geen idee of ik deze aanschaf.Eerst maar eens live ergens zien,maar ik moet toegeven dat hij er wel erg goed uitziet.Cake C komt iets minder op me over maar de andere 3 lijken toppertjes.

Red Eagle

Registered User

vind ze wel mooi maar vind dan 200 euro weer redelijk veel geld.
Omgerekend 50 euro voor 1 cake van 500 gram is het eigenlijk zoals Tony al aangeeft een normaal bedrag.
Vind wel dat de cakes een beetje op elkaar lijken.
Bovendien vind ik het nadeel van een pakket dat je er toch meestal 1 of 2 cakes bij hebt waar je liever een andere voor had gehad.
Dus gaat mijn voorkeur uit naar losse cakes.

misschien worden deze ook los verkocht zodat je voor jezelf de mooiste mee naar huis kunt nemen en zo nog 150 euro over houdt om aan ander vuurwerk te besteden zodat je ook meer variatie hebt?

PyroPlop32

Registered User

mooie consumenten potten, goede effecten, het word ieder jaar beter in nederland !
30% korting van de box af en je hebt voor niet al teveel geld een kicken pakket !

AWG

Registered User

ben nooit goed geweest in de juiste benamingen voor effecten dus hou me ten goede ;-P
cake1: dikke vette gouden boeketten met keiharde bursts ,goud met blauw zit je nooit fout mee, ik vind hem echt briljant

cake2: begint met blauw en gouden glitterende staarten en gaat vervolgens over in prachtige groene blinkersterren om vervolgens weer overnieuw te beginnen, tja ik hou daar wel van ook weer keiharde burstknallen en dat past er ook gewoon bij dat maakt het extra machtig.

cake3: viel mij juist niet tegen, de kleuren zijn superfel, de blinkers zijn prachtig en al die verschillende effecten maken het voor voor mij de perfecte chaos cake vuurwerk mag wat mij betreft ook gewoon eens met wat minder choreografie en alles door mekaar zie je ook wel eens in vuurwerkshow finales ik hou daar persoonlijk van.

cake4: kleuren, mines, kracht, snelheid alles helemaal goed,ik vind hem gaaf.

ik vind 200 euro voor 4 stuks ook gewoon oke, is de gangbare prijs inderdaad.

moet even kijken of dit allemaal gaat lukken, maar ik hou deze wel in mijn achterhoofd.

brooklyn

Registered User

Ik vind 200 voor dit assortiment teveel.

Ten eerste heb je geen keus, als er een mindere tussen zit heb je er maar mee te dealen. Hoeveel zouden ze kosten als ze los verkocht worden, meer dan 50 in ieder geval, anders vervalt het assortiment voordeel. Dit vind ik ze echt niet waard.

Ten tweede heb je cakes voor 37-50 euro die zeker gelijkwaardig zijn, voorbeelden:
- bijna alle 38 euro cakes van Bonfireworks (bv Gorgeous)
- enkele wolff cakes < 50 ( neem Temple of Stone)

Een prijs van 150 voor het assortiment en 40 los (als dit mogelijk was) zou zeer redelijk zijn, meer vind ik ze niet waard (en al helemaal niet om de oh zo orginele ''crackling'' finals...)

Laatst bewerkt:

sebastiaantje

Registered User

Zeer goede cakes! Ik heb al aardig wat in mijn hoofd en houd deze in mijn achterhoofd. Ik denk dat als deze met een aardige korting verkocht wordt , dat ik hem dan wel neem. Maar zeer goede uitwerkingen. Maarja, door die 200 euro moetik echt even over nadenken, ik heb al zoveel.

Gr

boozebelly

Registered User

Wat een mooie set cakes zeg! :lub: Vooral die laatste vind ik prachtig met een heerlijk tempo, mooie mines, prachtige kleuren en een overheerlijke finale waarbij het goud ook lang blijft hangen.
Ik las dat het van zo'n 60 meter is gefilmd en zelfs dan komen de boeketten al groot over, dus ben ik ook wel benieuwd hoe dit is als je er met je snufferd pal onder staat.
Ik denk dat je voor die prijs een heel mooi setje cakes op je stoep hebt staan, met voldoende afwisseling qua effecten.

Thor4x

Registered User

Ik vind écht alle vier de potten super, precies de effecten wat ik juist zo mooi vind. Qua effecten en tempo vind ik deze ook gewoon perfect.

De prijs is terecht wel €200 euro, ook al zie ik ze het liefst gaan voor €179,95. De prijs die ik stel is alleen om het feit dat een gemiddelde 500-grams pot €50 euro kost en het dus voor een importeur verstandiger is om de prijs van een 500-grams (vier-) potten assortiment lager te maken dan dat je vier losse 500-grams potten kunt aanschaffen voor hetzelfde geld - maar goed, dat is mijn mening.

Ik neem 'em mee!

- Thor4x

Laatst bewerkt:

jejestilo074

Registered User

Ik denk dat de pessimisten hier niet kijken naar de kwaliteit van de cakes maar puur naar de prijs. Zij zouden wellicht een Gorgeous aanschaffen en denken dat ze beter af zijn. Wolff bewijst hier duidelijk dat ze topkwaliteit consumentenvuurwerk leveren, wat een toppakket. Wat Tony al zegt bij dat filmpje: 'het is van 60 meter afstand gefilmd, wat denk je wel niet wat er gebeurd als je dit in je straat gaat afsteken :)' Als je een beperkt budget hebt kan ik begrijpen dat je dit niet koopt want dan is je avond snel voorbij maar voor de mensen met een groot budget is dit gewoon een must!

Laatst bewerkt:

mrfire

Registered User

Ik vind ook dat ze de cakes los moeten verkopen. Dan kun je zelf kiezen welke je wel en niet wil hebben

Bovenaan