In China wel ;-)
N nitraat12 Registered User 23 november 2015 #22 100.000 klapper - Black Thunder (Cafferata) In HD kijken geeft het beste beeld! Best een toffe mat!
The Cigarman Moderator Medewerker 23 november 2015 #23 nitraat12 zei: Best een toffe mat! Klik om te vergroten... En nadat ie is afgestoken, kan je gelijk over hete kolen lopen....:serious business:
nitraat12 zei: Best een toffe mat! Klik om te vergroten... En nadat ie is afgestoken, kan je gelijk over hete kolen lopen....:serious business:
F Fireworkfreakz19 Registered User 1 december 2015 #24 Ben zeer benieuwd naar deze mat ik ga hem ook bestellen hier in spijkenisse kost 39,95 dus prima prijs voor deze rol..
Ben zeer benieuwd naar deze mat ik ga hem ook bestellen hier in spijkenisse kost 39,95 dus prima prijs voor deze rol..
Tony Administrator Medewerker 2 december 2015 #25 nitraat12 zei: 100.000 klapper - Black Thunder (Cafferata) In HD kijken geeft het beste beeld! Best een toffe mat! Klik om te vergroten... Klinkt voor een NL rol niet verkeerd.
nitraat12 zei: 100.000 klapper - Black Thunder (Cafferata) In HD kijken geeft het beste beeld! Best een toffe mat! Klik om te vergroten... Klinkt voor een NL rol niet verkeerd.
F Fireworkfreakz19 Registered User 12 december 2015 #26 heb 3 van deze rollen bestelt voor 39 euro per stuk lijke me een prima prijs voor deze rollen
adgertic Registered User 22 december 2022 #28 En toch mis ik dit soort dingen dit jaar enorm. Heb altijd alleen de legale rollen gehad maar die snippers op de straat... Altijd weer genieten. Kleine flashbacks naar het jaar waarin ik 10 van deze rollen had...
En toch mis ik dit soort dingen dit jaar enorm. Heb altijd alleen de legale rollen gehad maar die snippers op de straat... Altijd weer genieten. Kleine flashbacks naar het jaar waarin ik 10 van deze rollen had...