Archief Binkie

pyromanie

Registered User
Hi mensen,

Door jullie reacties werd ik toch wat ongerust. Net als andere mensen hierboven ben ik normaal geen knalfreak, maar heb ik er toch wat pakjes binkies doorgejaagd. Dus heb ik een E-mail naar witte tenten verhuur gestuurd. Ik moet zeggen dat ik versteld sta hoe uitgebreid mijn reactie terug is. Moet veel typewerk zijn geweest. Over het onderwerp Binkies was de imporeur duidelijk. Tenzij de wetgeving verandert blijven deze gelijk(gelijke knal alles). Mocht er iets aan veranderen dan zal de importeur dat doorgeven via de site van vuurwerkcrew. Dit omdat volgens de importeur mensen recht hadden op een eerlijk product.

Mvg Roel

Poziloc

FPM Hangouderen
Een single-shot zonder effect? Dacht dat ze dat niet goed vonden in NL? ;) Vandaar misschien de melding dat het niet helemaal hetzelfde zal zijn? Helaas.. want als ik het zo eens hoor knalt het heel goed!

Single shots zijn al een aantal jaar te verkrijgen zonder eind effect
Deze worden geleverd door Wolff

rembo

Registered User
Single shots zijn al een aantal jaar te verkrijgen zonder eind effect
Deze worden geleverd door Wolff

Oke de singel shots van wolff (shock) heeft inderdaad niet veel effect, maar er zit toch echt 1 of misschien wel 2 rode of groene bolle bij hoor:notrust:

Rembo

Poziloc

FPM Hangouderen
Die heb ik nog nooit gezien...misschien moet ik eens beter gaan kijken

We gaan eigenlijk een beetje offtopic..Mijn fout

Laatst bewerkt:

OerKnal

Registered User
Na lang zeuren heb ik nu dan eindelijk het filmpje waar een binkie taart op staat die ik afgelopen O&N met een stel vrienden heb gemaakt.

ik zou zeggen look and enjoy!

attachment.php

Bijlagen

• CIMG0217.JPG
    CIMG0217.JPG
    1,8 MB · Weergaven: 1.161
Laatst bewerkt door een moderator:

m4ttie

Registered User
het was stevig genoeg hoor.
achteraf konden we het beter in een kartonne doos zetten. maar dat is allemaal achteraf gepraat.
angsthazen is niet het geval, bij dit soort dingen moet je gewoon heel snel wegrennen :blink1:
groet mart

(is dat mijn hand trouwens?)haha

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
het was stevig genoeg hoor.
achteraf konden we het beter in een kartonne doos zetten. maar dat is allemaal achteraf gepraat.
angsthazen is niet het geval, bij dit soort dingen moet je gewoon heel snel wegrennen :blink1:
groet mart

(is dat mijn hand trouwens?)haha

Het gaat er niet om of je een angsthaas bent of niet maar voorzichtigheid is gewoon aan de orde.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Binkie in de Ardennen.

Van een goede freak vriend heb ik twee Binky´s gekregen.
1 Binky heb samen met een andere freak getest in een bosrijke omgeving.
Van de knal was ik ondere de indruk.
Ook van de echo.

De tweede heb ik gisteren afgestoken in de Ardennen.
Van de knal was ik weer zeer van onder de indruk en de echo was zeer mooi te noemen.

Ik ben wel overtuigd door de Binkies.
Ik ga er dan ook wat van bestellen, voor oud en nieuw.

Indrukwekkend spul.

En ik wil hierbij de freak vriend bedanken voor de mooie cadeaus.:smile:
Bedankt!

mrfire

Registered User
Blijven ze dit jaar nog het zelfde dan ik bedoel geen rare geluiden dat hij is afgekeurd?
Ik hoop dat ze het zelfde blijven want ze zijn erg geschikt om door te lonten

mrfire

Registered User
De hardste van nederland. dat komt mooi uit daar kan ik een mooi project van maken van 100 binkies. Heb al een aantal filmpjes gezien van andere projecten en dat ziet er echt super geweldig uit. Volgens mij gaan ze nog harder dan de zena thunderking 25shuss

Monsterking

Registered User
Daar heb je het tog fout.
Ze zijn bijna hetzelfde, alleen heeft de stoere knaller een hardere knal
en sier effect.
De grote broer, zo zou je het kunnen noemen :)

Volgens mij zit jij toch echt fout, in de prijs scheelt het zo enorm veel, hij is groter, het heb een siereffect en of het een hardere knal heb betwijfel ik nog, ik hoorde zelfs dat het nauwelijks wat scheelde van iemand die deze bij een demo van Marijn Vuurwerk had gezien.

Ik weet niet hoe jij er zo zeker van ben maar als je het in een winkel heb gehoord van een verkoper, je moet niet alles geloven wat die verkopers je vertellen he :idea:

Tony

Administrator
Medewerker
Daar heb je het tog fout.
Ze zijn bijna hetzelfde, alleen heeft de stoere knaller een hardere knal
en sier effect.
De grote broer, zo zou je het kunnen noemen :)

Hij heeft het niet fout.
De stoere knaller heeft een draai/fluit en daarna een sier effect.

versteegrob

Registered User
Heb net 3 pakjes binkies afgeschoten en ben echt verslaafd geraakt. Damn deze zeer hard! Verbaasd me echt dat dit legaal is en de prijs is ook heel oke. Maar 3 euro voor 6 stuks daarom ga ik morgen 6 doosjes halen.

Wat ook heel positief is dat de knal al hard is als die af gaat en dan komt de mortier, damn echt zo hard.

Rob

mrfire

Registered User
Ben vandaag naar Zena Shogun en Barraly legal geweest en bijna overal in geslaagd behalve de extreme salute was overal uitverkocht:-( straks 30-12-2008 is de marijn dealer aan de beurt en als ik versteegrob zo hoor over de binkies ga ik een heel karton inslaan om er een mooi project van de maken +- 100 binkies doorlonten :) dat kan niet anders en het moet een geweldig effect worden

mrfire

Registered User
ps ik ga geen stoere knallers doorlonten want dan ben ik een fortuin kwijt:) hahaha Trouwens ik betwijfel het of ze harder gaan dan de binkies want de binkies gaan al gruwelijk hard!! ik hoop dat deze trent zich doorzet en dat ze niet weer gaan klooien met de db gewoon laten zoals het is zodat de nederlanders ook waar voor hun geld krijgen!!!

Alfred

Registered User
Heb net weer een paar Binkies afgestoken. Zijn weer héééérlijke knallers! :bigsmile: Binkies blijven voor mij toppertjes. Ben ook benieuwd wat de Stoere Knallers doen maar zoals ik het gelezen heb, zijn die ook top. :laugh:

Bovenaan