• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

bijna gepakt door agressieve kerel

Denk dat hij gewoon over een stukje glas reed ofzo, in ieder geval iets scherps wat hij niet had zien liggen, maar dat wel zijn band leeg liet lopen:w ;) ...

mzl

ik heb ook een geinig verhaaltje
ik loop met een paar maten van mij door de wijk wij steken wat knallers af
lopen we een stuk verder komt er in ene een man naar ons toe fietsen hij zegt: stop politie ik dacht de lul hij allemaal vragen stellen.
komt het er op neer dat hij jongens zocht die auto's aan het stelen waren
was ik even blij :p

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan