bij slecht weer geen voorinkoop voor mij

bjorn2202

Registered User
Hallo allen,

Heeft er iemand van jullie net zo als mij wel eens gedacht dat bij slecht weer dit jaar er niks in de voorverkoop word gekocht volgend jaar maar tijdens de verkoop dagen zonder korting?

Ik heb dit 2 jaar geleden gezegd toen was er namelijk mist.
Toen zei ik ik bestel nog een jaar in de voorverkoop word het nu weer slecht weer doe ik dat
niet meer en ga ik wel tijdens de verkoopdagen.
Echter vorigjaar was het weer goed dus ik heb dit jaar gewoon weer besteld.
ik ben eens benieuwd of jullie ook wel een geadacht hebben.
of dat jullie gewoon zeggen wat het weer ook was ik bestel gewoon ook vanwege de korting

TheBrut3

Registered User
Over het weer begin ik me ook wat zorgen te maken, ze geven de komende tijd echt veel regen aan. Ook rond de jaarwisseling stijgt het aantal mm per dag in de voorspellingen.
Maar gelukkig.... Het zijn maar voorspellingen en daar gaan de mm soms net zo snel weer omlaag. 1 ding weet ik zeker, de zon zal om 12 uur snachts bij ons niet schijnen!

passion fruit

Registered User
Echte freaks doen altijd een voorbestelling; het weer zien we later wel weer! Dus ik bestel altijd, ik wacht niet een heel jaar om vervolgens niet te bestellen :huh:

GMP82

Zilveren Member
ik bestel gewoon, ga me niet laten leiden door angst (voor het weer)
worst case scenario: ik bewaar het gros tot later (of volgend jaar)

sprinkhaan

Registered User
Dan had ik inplaats van iets over de 800 euro nu meer als 1150 moeten betalen.
Ik spoor mischien niet , maar ben nog niet gek geworden.

En al voorspellen ze erwtensoep bij het knmi , dit word toch echt in huis gehaald.......... :tounge:

havenmeester

Registered User
Ik laat me ook niet lijden door angst en je krijgt niet zoveel korting tijdens de verkoop! En als het 00.00 uur mistig is dan wijk ik uit naar de avond. Gewoon knallennnnnnnn.

ifeelfine

Registered User
haha stefan dat klinkt herkenbaar maar bjorn2202 dingen als mist zijn niet te voorspellen, de killerfog(s) van de afgelopen jaren zijn pas op de avond zelf op komen zetten. Daarnaast bestel ik altijd een maand vooruit mwah wie dan het weer kan voorspellen die is god eeh goed

DJ-ArSoN

Registered User
Nope, gewoon bestellen!

De kans dat het echt de godganse dag teringweer is acht ik niet groot. En dan nog... stoken!!
En bij zeer dichte mist zoals een paar jaar geleden gewoon lekker wachten tot het wegtrekt, ook al is dat pas om 03:00 uur.

petertje23

Registered User
Ik bestel uiteraard ook gewoon, als het zo slecht weer is dat er niet afgestoken kan worden wordt volgens mij landelijk wel geregeld dat het een dag of 2 later kan.
Anders heb ik al een voorraad voor volgend jaar.

joszie

Zilveren Member
Met zulke hoge kortingen die je soms kan krijgen ben je bijna een dief van je eigen portemonnee als je niet voorbesteld.

Bovenaan