Bewoners grijpen vuurwerk afstekende jongen

Moontan

Moderator
Medewerker
Bewoners grijpen vuurwerk afstekende jongen

HEEMSKERK - Inwoners van Heemskerk hebben maandagavond om even voor 20.00 uur een 18-jarige Heemskerker overgedragen aan de politie. De jongen had met een aantal andere personen overlast had veroorzaakt met knalvuurwerk.
Op de Laan van Assumburg wisten de bewoners de 18-jarige Heemskerker aan te houden. De politie heeft de 18-jarige Heemskerker mee naar het politiebureau voor nader onderzoek

http://www.dichtbij.nl/noord-kennem...ners-grijpen-vuurwerk-afstekende-jongen-.aspx

joszie

Zilveren Member
Als het cat. 1 was geweest dan was hij vast niet meegenomen door de politie. Daarbij zie ik nog redelijk vaak iets de lucht in gaan / hoor ik knallen. Mocht het gewoon normaal vuurwerk zijn geweest dan vind ik het een goede actie van die mensen om hem in de kladden te grijpen.

nismo

Registered User
Als iedereen het doet bij elke knal voor 28 dec,hebben we ook geen problemen meer met de klagende mensen.Alleen heeft de dan politie een probleem.

dennis-pyro

Registered User
Fatsoenlijk aanspreken is er kennelijk ook niet meer bij, als iedereen voor politie agentje gaat spelen word de maatschappij er ook niet echt beter op.
Wat is de volgende stap?

ifeelfine

Registered User
ook hier word er nog steeds (vooral in het weekend) allerlei vuurwerk afgestoken moet zeggen dat ik dat nog nooooit meegemaakt heb

dennis-pyro

Registered User
Veel mensen hebben een hoop over gehouden door de regenachtige jaarwisseling. Vandaar dat een aantal mensen nog steeds niet uitgeknald zijn. Als ze 1 januari afsteken gewoon landelijk gedoogd hadden, was het geknal nu stukken minder geweest

powerkiter1986

Registered User
Slecht excuus dennis!
Verboden is verboden punt!
Dus als je dan het risico neemt om af te steken kunnen ze je ook pakken.
Wil je dat risico niet lopen dan bewaar je het!!

Marco_clappers

Registered User
Als het cat. 1 was geweest dan was hij vast niet meegenomen door de politie. Daarbij zie ik nog redelijk vaak iets de lucht in gaan / hoor ik knallen. Mocht het gewoon normaal vuurwerk zijn geweest dan vind ik het een goede actie van die mensen om hem in de kladden te grijpen.

cat1 vuurwerk knalt niet.

Bovenaan