Beverwijk AFGELAST!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
30 April 2009 Koninginnedag vuurwerk te Beverwijk.
AFGELAST IVM GEBEURTENIS APELDOORN
plaats : Beverwijk
provincie : Noord Holland
wie : Azuma Fireworks
wat : max 4" - flowerbeds en candels
waar : Parkeerplaats P1 Beverwijkse Bazaar
tijd : Omstreeks 22.00 uur
webinfo : Klik hier
Routebeschrijving : Klik HIer
Plattegrond : Klik Hier

adres :
Beverwijkse Bazaar
Industrieweg / Montageweg 35 te Amsterdam
1948 PH Beverwijk
0251 262626

Mick39

Registered User
Re: Beverwijk

Weten jullie zeker dat dit niet de info van vorig jaar is?
Ik ga trouwens zeker weten heen, vorig jaar was top, de film staat ook nog steeds op mn mp4 :D

Laters!

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker

ja info is gekopieerd van 2008 , maar in 2009 gaat er ongeveer precies het zelfde gebeuren.

Mick39

Registered User

Als afsluiting van het feest van Koninginnedag verzorgt en sponsort de Beverwijkse Bazaar ook dit jaar weer het traditionele Koninginnedag-vuurwerk. Zoals elk jaar weer kunnen de bewoners van Beverwijk e.o. rekenen op een knap stukje kwalitatief hoogwaardig vuurwerk-spektakel. Het is allemaal in de lucht te bewonderen maar de beste plekjes zijn toch op de Ringvaartweg voor de parkeerplaats P1 van de Beverwijkse bazaar. Het vuurwerk start om 22:00.

De show begint dus om 22:00 en duurt tot 22:30, ik hoop eigenlijk ook dat azuma fireworks de show dit jaar ook gaat geven, want ik vond het er goed uit zien vorig jaar. Info komt van: http://www.oranjeverenigingbeverwijk.nl/index.php?30_2008

Tot koninginnedag ! :laugh:

Edit: In het beginstukje staat dat het in Amsterdam is? xD

Laatst bewerkt:

Riotvwb

Registered User

Dit jaar ben ik er ook weer bij.Toplocatie.Hoop alleen dat de locale instanties dit jaar wel op de hoogte zijn dat er een vuurwerk wordt geschoten.LOL!!

Laatst bewerkt:

Tunit

Registered User

Ja, want vorig jaar stond het alleen op wat forums aangegeven maar dat was het don ook wel. kwam er op de dag zelf achter werd niet duidelijk aangegeven.

MC_MH

Registered User

Ja, want vorig jaar stond het alleen op wat forums aangegeven maar dat was het don ook wel. kwam er op de dag zelf achter werd niet duidelijk aangegeven.

Het stond ook in een van de huis aan huis bladen die in Heemskerk/Beverwijk worden bezorgt

Rufes

Registered User

Ben hier vorig jaar ook geweest ja met een stel freaks. Ook nog even terrein opgeweest en de bouwers voorzien van Mac Donalds voedsel.

Je kunt het beste op de Sint Aagtendijk gaan staan. Is een dijk die niet verlicht is, en vlak bij de stooklocatie. Vorig jaar ook gestaan waar je een prima uitzicht had, en zowat niemand stond.

vuurwerk.th.jpg

Ik zal (als het doorgaat i.v.m "aanslag") er ook bij zijn op die dijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan