Beveren (B)

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
19 Februarie 2009 Vuurwerk te Beveren (B)

plaats : Beveren (B) (nabij Antwerpen)
Land : Belgie
wie : onbekend
wat : onbekend
waar : nabij het winkelcentrum
tijd : omstreeks 21.00 uur
webinfo : -

De shoppingkoorts in Beveren stijgt. De komende dagen lanceert het nieuwe Warande Shopping zijn promotiecampagne. Ook de gevestigde handelaars kijken uit naar de opening op donderdag 19 februari.

De opening van Warande Shopping gebeurt in een unieke atmosfeer. De gevestigde handelaars hadden zich vooraf al verenigd in Aangenaam Winkelen Beveren vzw. In plaats van zich te verzetten tegen de komst van nieuwe winkels, werd van de nood een deugd gemaakt. Er werd gekozen voor een winkelwandelstraat die aansluit op de bestaande winkelstraten, in plaats van voor een geïsoleerd winkelcentrum.

donderdag 19 februari
Voor het officiële moment om 19u komt Vlaams minister-president Kris Peeters (CD&V) langs. Aan spektakel zal het met de explosion-wall, een gigantische ballonnenmuur die ontploft, niet ontbreken.

Daarna barst het feest los met overal gratis hapjes en drankjes. De bezoekers kunnen tijdens de eerste twee uur ook gratis genieten van de kermisstattracties op de Grote Markt. Om 21u wordt een vuurwerk afgestoken. Iedereen is welkom, niet alleen inwoners van Beveren.

Pyroteam.net

Registered User
Dit wordt geschoten door Vangelabbeek, Enkel 300-400 shells
Het is enkel nog niet zeker of dit vuurwerk doorgang zal vinden. er is nog geen vergunning ontvangen door de gemeente, wanneer dit gebeurd zal ik het zsm posten !!

Grtz Kevin

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
uit de media
Groot dorpsfeest om opening van Warande te vieren

BEVEREN-WAAS - Om de opening van Warande Shopping extra in de verf te zetten, wordt donderdag een groot dorpsfeest georganiseerd. Iedereen is welkom vanaf 19 uur voor een hapje en een drankje. Bovendien gaat ook de jaarlijkse kermis van start.

De gemeente Beveren nodigt alle mensen uit Beveren, de regio Waasland en daarbuiten uit voor een groot dorpsfeest. Dat gaat van start om 19 uur aan de ingang van Warande Shopping, aan de kant van de Grote Markt.

Vlaams minister-president Kris Peeters (CD&V), burgemeester Marc Van de Vijver (CD&V) en de ontwikkelaar en eigenaar van Warande Shopping zullen het project dan officieel openen door op een knop te drukken, waardoor een 'explosion-wall' ontploft. Daarna kan iedereen een kijkje nemen in de nieuwe winkelwandelstraat.

De bezoekers krijgen hapjes en drankjes aangeboden en bovendien gaat ook de jaarlijkse kermis van start. De attracties zullen twee uur lang gratis zijn. De kermis wordt tot het einde van de krokusvakantie opgesteld op de Grote Markt.

Ook de handelaars die niet gevestigd zijn in de Warande steken hun handen uit de mouwen. Zij zullen hun winkel opfleuren met ballondecoraties en bovendien een rode loper uitrollen.

Het volksfeest wordt om 21 uur afgesloten met vuurwerk. De hele week lang, tot en met zaterdag 28 februari, wordt nog animatie voorzien voor jong en oud: van muziekbands tot ballonplooiers. Tot de slotdag van de festiviteiten kan je gratis ondergronds parkeren. En op de avond van het dorpsfeest zal ook Colruyt zijn parking ter beschikking stellen. (stb)

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wat houdt dit in?? 300-400 stuks? het zullen geen m.m. zijn hahaha.
Het gaat dus wel echt door?

Groet

Wat Kevin bedoeld zijn de aantallen van de shells.
en die zullen waarschijnlijk tussen de 300 a 400 liggen.
dus dan weet je wat je te verwachten staat als je deze show gaat bezoeken.

Pyroteam.net

Registered User
Het zijn dus 400 shells alleen nog geen bevestiging gehad of de vergunning binnen is, ik ga morgenmiddag wel ff bellen en dan post ik het wel.

Edit: het zullen de kalibers 4, 5 en 6inch zijn en het duurt ongeveer 4 minuten.

Groetjes Kevin

Laatst bewerkt:

Pyroteam.net

Registered User
Nog iemand geweest? Was wel en leuke show bijna alleen maar 5 en 6 inch helaas heb ik geen fotos of film gemaakt omdat ik er op het laatste moment was.

Groetjes Kevin

Gerko18

Registered User
Ben ook naar deze show geweest afgelopen.

Moet alleen zeggen dat die mij zwaar tegen viel.
Uitgaande van 300 tot 400 shells vrij groot caliber in 5 min kreeg het idee dat het wel leuk kon zijn. Dus ben ik maar 120 km heen en 120 km terug wezen rijden :bigsmile:.

Echter toen de show begon was er erg veel laaghangende bewolking en werden de 6 inchers volledig in de wolken geschoten.
De bommen die geschoten werden vond ik wel van zeer goede kwaliteit.
Veel crossetes dikke peony's en mooie ring bommen en een groot aantal smileys en goud effecten die de grond bereikte.

Had alleen niet idee dat het zoveel shells waren eerder 150 stuks ofzo.

Gr Gerko.

Bovenaan