Beuningen

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
16 mei kermis vuurwerk te Beuningen

plaats : Beuningen
provincie : Gelderland
wie : Katan vuurwerk
wat : onbekend
waar : Heemstraweg
tijd : 22:30 uur
webinfo : http://www.lentefeestbeuningen.nl
info lente feest vuurwerk : klik hier
Email: info@lentefeestbeuningen.nl

lentefeest_2008.jpg

kees

Registered User
Deze consumentenshow is zeker de moeite waard om even naar te komen kijken, vooral vorig jaar vond ik hem erg goed.

KoenL

Registered User
Deze show zal van een grasveld aan de Heemstraweg in Beuningen worden geschoten om 22:30 uur. Wat er geschoten wordt is mij nog onbekend.

Aanvraag:
Ontbrandingstoestemming Vuurwerkbesluit Katan Vuurwerk Beuningen

Gedeputeerde Staten van Gelderland maken bekend dat zij op 29 januari 2008 een aanvraag om een ontbrandingstoestemming als bedoeld in artikel 3.3.2, derde lid, van het Vuurwerkbesluit hebben ontvangen van Katan Vuurwerk uit Ulft.

De aanvraag heeft betrekking op het tot ontbranding brengen van vuurwerk en het opbouwen, installeren en verwijderen daarvan op 16 mei 2008 vanaf een grasveld aan de Heemstraweg te Beuningen. Het betreft een buitenvuurwerk ter opluistering van de plaatselijke kermis, waarvan de afsteektijd is gepland om 22.30 uur.

Conform het Vuurwerkbesluit heeft de burgemeester van de gemeente Arnhem verklaard geen bezwaar te hebben tegen het tot ontbranding brengen van het vuurwerk. Gedeputeerde Staten hebben besloten de gevraagde ontbrandingstoestemming onder het stellen van voorschriften te verlenen.

kees

Registered User
consument, maar ze gebruiken groter kaliber mines waar aardige salutes tussen zitten. gr

Roeland FPM

FPM Filmer
Net terug van Beuningen. De show begon ongeveer een kwartiertje later.
Er waren weer mooie candles, ik geloof dat ze van Broekhoff waren.

Er waren ook een flink aantal mines die er best goed uitzagen:) Tussen de mines door waren er ook een aantal salute's:cool: Verder erg veel Profi cake's gezien.

Helaas zijn best veel foto's mislukt omdat ik condens op me lens had:(
Jullie zien de foto's en film wel verschijnen.

Groeten,
Pyro-rola

Zo ook weer thuis van de showtje, het begon +- 15 minuten later wegens de openbare weg nog afgesloten moest worden, de candles waren van broekhoff en zag goed uit :smile: profi vuurwerk had weer eens echt goeie burst knallen, mines waren mooi en vooral die mines met salutes zo dat waren dreunen :bigsmile:

de foto's (die gelukt zijn) en film zullen morgen verschijnen.

Moontan

Moderator
Medewerker
Zeer goede show opnieuw van Katan
Bekend concept zo langzamerhand : veel,divers,hard,gevarieerd,kleurrijk en mooi.
Er wordt veel met hummers gestrooid in deze show. Blijf dat een super effect vinden. Steengoed ook de General van profivuurwerk die onverwachts en snel geschoten wordt. Prachtige waaiercake is dit.
Mooie show en mooie beelden Michael
Je wordt weer bedankt voor het delen.

Zeer goede show opnieuw van Katan
Bekend concept zo langzamerhand : veel,divers,hard,gevarieerd,kleurrijk en mooi.
Er wordt veel met hummers gestrooid in deze show. Blijf dat een super effect vinden. Steengoed ook de General van profivuurwerk die onverwachts en snel geschoten wordt. Prachtige waaiercake is dit.
Mooie show en mooie beelden Michael
Je wordt opnieuw bedankt voor het delen.

:bye:

haha graag gedaan hoor :bye:

Roeland (pyro-rola) heeft ook foto's gemaakt, wegens condens op zijn lens?? heb ik er 42 foto's moeten verwijderen.

hier is de link naar onze foto album voor foto's: Klikkerdeklik

kees

Registered User
Het was wederom een leuke show, zeker voor zo dichtbij huis. mooie heldere kleuren en lekkere salutes.
bedankt voor het filmpje
Weet trouwens iemand of die candels met die silverstaarten ook voor de consument verkrijgbaar zijn?

gr

Bovenaan