Betonnen eindstoppen in cakes

mickeyzegtboem

Registered User
Afgelopen jaar vooral tegengekomen in producten van Bon, maar ook in enkele artikelen van Wolff (6-19) en Zena NL.

Weet je zo in welke Bon items dit dan was?
Ik zelf heb namelijk bijna alles van onze collectie van bon weggeschoten (diverse productiejaren, ook 2012), en persoonlijk heb ik geen extreem harde eindstoppen terug kunnen vinden bij het opruimen.

Ook bij ons showtje op de zaak, en bij de demo niets opgevallen.

Kan natuurlijk zijn dat dit specifiek in 1 nummer heeft gezeten die ik net niet in de collectie had.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik ben net terug uit Velp. Daar kwam het volgende uit de lucht gevallen. Ik heb meerdere mensen weg zien gaan door deze zooi! Nou is dit niet de eerste show en vast ook niet de laatste waar vuurwerk word gebruikt met deze stoppen. Maar ik ben bang dat dit spul gaat bijdragen aan de ondergang van consumentenvuurwerk en eventueel vuurwerkshows. Ik zie te vaak dat mensen geraakt worden en geschokt weg lopen. Moeders die met hun huilende kind weg vluchten. Ik maak me hier echt echt echt best wel zorgen over. Met oud en nieuw zie je telkens meer mensen met een brilletje maar tijdens zo'n showtje verwachten ze het niet.

anihalas-albums-dit-verpest-ons-vuurwerk-picture4835-20150418-215517.jpg

Z@P

Registered User
Toch maar overstappen op shells dan ? Geen last van betonstoppen :p

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Bovenaan