F
FPM Nieuwsbot
Guest
Here you can post comments for article: Bestrijding illegaal vuurwerk hopeloos
Het mooiste is dat als je dit bericht in de Telegraaf online leest dat er dan van die mooie google ads bij staan. En moet je kijken wie er naast staat met zijn recklame.
Geweldig!!!:cheesy:
Ik wou dat ik ook zoveel hoop had als jou Tony.
Maar met deze regering, die volzit met geitenwollen sokken ben ik bang dat het alleen maar strenger wordt.
Tuurlijk hoop ik dat eea gaat veranderen, maar de milieuactivisten zitten ook niet stil en zullen er alles aan doen om, mischien het vuurwerk wel totaal te gaan verbieden.
Ze hebben in het verleden stommere dingen voor elkaar gekregen.
Voorlopig is iedereen akkoord gegaan met de nieuwe EU wetgeving. Oke iedereen mag zijn eigen maximaal bepalen maar de bedoeling van de hele EU wetgeving (CE Keuringen) is dat we een vrije handel krijgen en dat waar je ook in Europa Vuurwerk koopt dat het dan goed gekeurd en veilig vuurwerk is voorzien van een CE keurmerk.
Het word weleens vergeten dat het daarom te doen is geweest en ik geloof niet dat we daar onderuit komen want wat heeft het voor zin om met die wet mee te gaan als je toch geen lijn gaat trekken over heel Europa? Er komt dan geen vrije markt!!!
Biezeveld is een dropje. Beweerde een paar jaar terug bloedserieus dat vuurwerk verboden moest worden omdat terroristen er rare dingen mee zouden kunnen doen. Zo ken ik er nog wel een paar, Guus. Wat dacht je van benzine, Camping Gaz en kunstmest op de zwarte lijst. En waarom heb je het toch voortdurend over Enschede als illegaal vuurwerk ter sprake komt? Ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik over de ruggen van de slachtoffers van toen carriere zou moeten maken met zo'n manke vergelijking. Nare opportunist! Mocht als kind waarschijnlijk alleen met sterretjes staan. Of verklikte z'n buurjongetjes ......