Hallo Allen,
Ik heb een vraag ik vind het ieder jaar moelijker om een goeie bestelling te doen.
Ik woon in landgraaf (limburg) Ik heb een aantal mogelijkheden en winkels om te bestellen.
1. Boerenbont (Lesli)
2. Stienen sittard (Wolf) volgens mij
3. Nelis (site nog niet online) vorig jaar onderandere Marijn en Hardix
4. Videotheek Bakker (Broekhoff)
5. Renssen Janssen (Hardix)
Ik heb ongeveer een budget tussen de 400-500 euro.
Meestal bestel ik bij Nelis maar ik zou graag eens wat anders willen.
Een van de grootste reden voor mij om bij Nelis te bestellen is de korting tussen de 20 en 25 %.
Nu is mijn vraag wat is jullie voorkeur en denken jullie dat ik bij andere zaken Bv Stienen ook deze korting krijg?
Bij Boerenbont Bv zal ik deze korting niet krijgen meestal krijg je daar gratis vuurwerk waar je eigenlijk niet op zit te wachten. Ik hoor het wel van jullie
Ik heb een vraag ik vind het ieder jaar moelijker om een goeie bestelling te doen.
Ik woon in landgraaf (limburg) Ik heb een aantal mogelijkheden en winkels om te bestellen.
1. Boerenbont (Lesli)
2. Stienen sittard (Wolf) volgens mij
3. Nelis (site nog niet online) vorig jaar onderandere Marijn en Hardix
4. Videotheek Bakker (Broekhoff)
5. Renssen Janssen (Hardix)
Ik heb ongeveer een budget tussen de 400-500 euro.
Meestal bestel ik bij Nelis maar ik zou graag eens wat anders willen.
Een van de grootste reden voor mij om bij Nelis te bestellen is de korting tussen de 20 en 25 %.
Nu is mijn vraag wat is jullie voorkeur en denken jullie dat ik bij andere zaken Bv Stienen ook deze korting krijg?
Bij Boerenbont Bv zal ik deze korting niet krijgen meestal krijg je daar gratis vuurwerk waar je eigenlijk niet op zit te wachten. Ik hoor het wel van jullie