Bestellen via vuurwerkplanet.nl

Tony

Administrator
Medewerker
Ik zie ook wat nieuwe dingen erbij staan maar het beste is wachten tot alles compleet is en Lesli de boel weer open gooit/

Beste bezoeker,

Deze webshop is gesloten.
Het assortiment in de shop is van 2008. Het nieuwe assortiment van 2009 is te bezichtigen vanaf november 2009. Schrijf u nu in voor de nieuwsbrief om als eerste uitgenodigd te worden om het nieuwe assortiment van 2009 te bekijken!

Subarashii

Registered User
Ohw ok geld dan niet voor alle winkels maar bij mijn dealer is het al af op een of ander manier. Ik heb hem toevallig gisteravond nog gemaild of dat de hele collectie is en dit was zijn antwoord.

"En we hebben er nog enkele 500 grams stukken langs
de normale collectie (die we zelf tijdens de show mooi vonden) je kan ze wel even zien vanaf half december dan
zal je even langs moeten komen."

Dus half december ff langs gaan. Vanavond, zit nu op mijn werk en moet overwerken :sad2:, ff mijn winkelmandje vullen dan :bigsmile:....

Jean Cross

Registered User
Janet... wie die ooit uit de klei heeft getrokken... pff...

Zou haar wel willen afsteken met oud en nieuw... lijkt me een topper van een gillende keukenmeid.! :nuts:

Blitzzz

Registered User
Vinden jullie die janet van vuurwerkplanet ook zo irritant....? ik anders wel.

Je bent niet de enige. Daarom ga ik ook naar www.goedvuurwerk.nl

On-topic: Bij mijn dealer, waar ik ook werk, lijkt het er op dat bijna alles klopt. Alle nieuwe producten staan er netjes tussen. Enige wat nog niet klopt is dat het gratis vuurwerk niet in de shop staat.

Laatst bewerkt:

rodepo

Registered User
janet is lachen man vooral dat kloppen op je beeld scherm als je even niks doe.
en als je ze wegdruk ook zon leuke reactie:)

Richardus

Registered User
Ja, ik lach me ook altijd rot om die Janet met d'r opmerkingen en grappige accentje. 'ns Kijken of m'n plaatselijke dealer al toegevoegd is... Ja!

Subarashii

Registered User
Gisteravond thuis meteen een lijstje gemaakt en kwam al meteen rond de €1100,- uit :nuts:.. En dan heb ik nog niet eens alles wat ik wil..

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb ook nog even de website en dealers bekeken zo een 40km rondom mijn woonplaats. Het word weer een heel gedoe om te kunnen kopen wat je wilt heben.

Energetic en Take off ben ik nog in geen enkele shop tegen gekomen! :(
Sommige hebben maar 4 cakes uit de pyroshopper lijn en de meeste winkels hebben dan ook nog eens allemaal dezelfde cakes in hun shop.

Edit: Ik heb er 1 gevonden die de totale lijn heeft

VAN DER SCHAFT TWEEWIELERS
DORPSSTRAAT 41 UITHOORN
Tel: 0297-532288

marlboro20

Registered User
Tja de next generation serie....
Zie mijn ervaringen bij `Products` lesli en dan pakket World wide wonders.....

Lesli is een kant op gegaan qua effecten waarbij ze voor mij persoonlijk de slag met zena en proline verliezen.....

Subarashii

Registered User
Energetic en Take off kan ik idd ook niet vinden in mijn omgeving. Ik hoop dat dit de cakes zijn die mijn dealer bedoelde, die niet op het net staan maar wel verkocht word in de winkel.. Mijn afspraak staat gepland op 17 december, nog even afwachten dus :sad:....

Tony

Administrator
Medewerker
Tja de next generation serie....
Zie mijn ervaringen bij `Products` lesli en dan pakket World wide wonders.....

Lesli is een kant op gegaan qua effecten waarbij ze voor mij persoonlijk de slag met zena en proline verliezen.....

Van Pro-Line verlies je niet snel lijkt me :toung::push:
Ik vind Lesli qua effecten nog steeds top hoor.

Bovenaan