BESTELDE VUURWERK DENNIS1973

vonk

FPM Moderator
Medewerker
zo eindelijk ben ik eruit en heb ik dit reeds besteld en betaald :-D

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/10777

groet Dennis

Mooie lijst dennis! Ik had alleen de Sniper vervangen voor 2 x Treasure Island. Vond de Sniper echt zwaar tegenvallen dit jaar bij de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal, eigenlijk al een paar jaar vind ik hem tegenvallen.

Kan je dat nog veranderen? want ik ben echt van menig dat je voor dat geld meer geweld/goud hebt met 2x Treasure island

Uutgrunn

Registered User
Wat een schitterende lijst met echt alle toppers! Vee plezier alvast met het afschieten ervan. Daar zul je vast wel een tijdje mee bezig zijn.

dennis1973

Registered User
nou ik had de sniper vorig jaar ook en vond hem echt super .... heb hem dit jaar nog niet gezien !!!!
en denk dat 123vuurwerk onderhand wel gek word van me want heb daar nu 4 bestellingen gedaan dit jaar dus denk dat het veranderen niet echt meer gaat lukken

joszie

Zilveren Member
Vanavond de sniper op een demo gezien en vond het ook tegenvallen. Ik was daar nogal verbaasd over aangezien ik van iedereen altijd hoor dat deze zo mooi is....

painkiller

Registered User
Hele mooie lijst! Niets aan toe te voegen.
Jammer van de sniper inderdaad maar als jij hem mooi vond vorig jaar moet je hem lekker houden.

passion fruit

Registered User
Mooie lijst dennis! Ik had alleen de Sniper vervangen voor 2 x Treasure Island. Vond de Sniper echt zwaar tegenvallen dit jaar bij de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal, eigenlijk al een paar jaar vind ik hem tegenvallen.

Kan je dat nog veranderen? want ik ben echt van menig dat je voor dat geld meer geweld/goud hebt met 2x Treasure island

@ Vonk:
Echt waar Vonk? Jammer als dat zo is. Ik had hem vorig jaar en toen was ik echt aangenaam verrast hoe goed hij was. De boeketten kwamen er echt goed uit.

@ Dennis: Ik hoop voor jou dat je wel een goed exemplaar hebt Dennis!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
@ Vonk:
Echt waar Vonk? Jammer als dat zo is. Ik had hem vorig jaar en toen was ik echt aangenaam verrast hoe goed hij was. De boeketten kwamen er echt goed uit.

@ Dennis: Ik hoop voor jou dat je wel een goed exemplaar hebt Dennis!

Ja echt waar haha. Weet je wat het ook is...de prijs deze ligt tegenwoordig op een euro of 44. Daar heb je bijna 2x de treasure island voor. Als je die tegelijk schiet heb je zeker meer geweld en goud in je straatje staan.

passion fruit

Registered User
Ja, klopt wat je zegt de sniper is te duur voor wat je krijgt. Ik heb hem dit jaar ook niet meer op mijn lijstje puur vanwege de prijs. Treasure Island staat ook op mijn lijstje; ben benieuwd.

Bovenaan