Bestelde dus definitieve lijst Thunderball (Update 23-12-12)

ThunderBall

Registered User
Lijst 2012/2013; http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/25173

Allereerst heb ik besloten welk merk ik het liefst wou hebben dit jaar en waar de korting mij het meest aan stond, het merk was wel duidelijk, dit jaar gèèn Wolff maar Rubro, dus de winkel is Huisman Vuurwerk geworden.

Er zitten diverse nieuwe (tot) 25gram per shot producten tussen van Rubro & Vuurwerkvisie, ook de vernieuwde Event Cake no.1 en het Buurt Assortiment XXL van Rubro ontbreken niet.

Ook het meter pakketje ontbreekt niet.

Update 21-11-2012, Rubro Event Box 4 Seasons erbij besteld en aan mijn defenitieve lijst toegevoegd.:lub:

Update 23-12-2012, Nog 4 pakken Binkies van Marijn en 2 doosjes (ouderwetse) Astronauten van Schuurmans (staan niet op mijn lijst) en nog wat klein spul besteld, ben nu aardig compleet!:hehe!:

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Re: Bestelde dus definitieve lijst Thunderball.

Erg net assortiment! Er ontbreekt idd bijna niets aan! Alleen wat klein spul of vind je dat niets?

Nog iets meer als 2 maanden dan mogen we allemaal weer knallen!

ThunderBall

Registered User

Ja ook kleinspul voor overdag vind ik leuk maar dat koop ik pas in december hier in het dorp in de gewone verkoop, dit is mijn grote uitgave voor na 24u., alleen dat meterpakketje pakte ik alvast mee voor om een uur of acht sávonds.

Dim

Product Beheer
Medewerker

Ja ook kleinspul voor overdag vind ik leuk maar dat koop ik pas in december hier in het dorp in de gewone verkoop, dit is mijn grote uitgave voor na 24u., alleen dat meterpakketje pakte ik alvast mee voor om een uur of acht sávonds.

Leuk dat je bewust het meterpakket hebt gekocht voor eerder op de avond! Zie wel meer mensen die dat doen. Geeft toch een beetje nostalgisch gevoel zo.

painkiller

Registered User

Mooie lijst met misschien wel het mooiste vuurwerk wat er dit jaar te krijgen is.
Kan je jezelf nog inhouden met bestellen tot oud en nieuw? Misschien kan je ander nog eens naar de heavy legend 16,25 en 49 shots kijken. :hehe!:

ThunderBall

Registered User

Leuk dat je bewust het meterpakket hebt gekocht voor eerder op de avond! Zie wel meer mensen die dat doen. Geeft toch een beetje nostalgisch gevoel zo.

Het hoort er idd. wel echt bij, ik vind het nog steeds leuk fontijntjes stoken om een uur of acht savonds!

Dit was vorig jaar daar ligt er ook 1 tussen,

DSC00785.jpg

Laatst bewerkt:

smilli

FPM Filmer
Re: Bestelde dus definitieve lijst Thunderball

Prima lijst toch! Leuk om te zien dat er nog meterpakketjes gestookt worden, doe ik zelf ook nog ieder jaar!

ThunderBall

Registered User
Inmiddels heb ik al mijn vuurwerk besteld en betaald, het is in totaal meer geworden en voor een hoger bedrag als voorgaande jaren.

Op 21-11-12 heb ik de Event Box 4 Seasons van Rubro er nog bij besteld en daarmee vond ik het grote werk wel af.

Toen was het wachten op de winkel in het dorp wanneer die ging folderen aangezien die winkel al jaren Binkies verkoopt en ik nu in het laatste jaar van de Binkies toch nog wel een paar pakjes echte Binkies wil hebben, verder nog wat klein spul en 2 doosjes van de nieuwe naar maatstaf van de oude Astronaut besteld.:huh:

In totaal heb ik 515,- euro uitgegeven.

De bewuste Astronaut,
007.jpg

En ja hoor ook ik ben weer is in een (ver)nieuw(d) knallertje getrapt!:embarrased:

Bovenaan