Beste wensen en een gelukkig nieuwjaar!

stefantvs

Administrator
Medewerker
Freaks! Ik zou namens mijzelf en freakpyromaniacs jullie graag de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar willen wensen! Bedankt voor jullie support en aanwezigheid 🎆

Het forum is misschien rustiger dan wat we zouden willen rond deze tijd van het jaar .. maar we hebben in iedergeval geen last van overbelaste servers 😬

Maar op de socials (Facebook)is freakpyromaniacs misschien wel de grootste 🔥❤️
Met meer dan 1 miljoen views per dag en bijna 200.000 volgers ❤️ knallen we daar als een malle en dat is positief! Overal waar we komen of je zegt freakpyromaniacs herkennen ze ons!

Freaks.... Ga helemaal los dit jaar!
En waarschijnlijk zien we vele van jullie weer in ons geliefde Valencia ❤️ enjoyyyyy

Gupje

Registered User
Jij en de rest natuurlijk ook fijne feestdagen! En dank je wel voor alle ziel en zaligheid wat je hier in steekt! :love:

Pas op jullie vingers!

joszie

Zilveren Member
Fijne feestdagen en een goed nieuwjaar alvast gewenst.

Mijn hart huilt om te zien dat de beste vwsite ooit zo ingestort is, ondanks alle moeite die er altijd ingestopt is.

Fijn dat de activiteiten op social media nog alive and kicking zijn. Voor mij persoonlijk geen optie.

Nog een paar dagen en we mogen alweer onze geliefde producten ophalen.
Geniet er extra veel van, je weet nooit of er nog een opvolgend jaar komt.

SrCl2

Registered User
Omdat ik geen facebookaccount heb, ben ik aangewezen op deze website. Ik vind het op dit forum ook een stuk rustiger dan gebruikelijk voor deze tijd van het jaar, geen idee wat daar de oorzaak van is.
Hopelijk mogen we volgende jaarwisseling ook nog categorie F2-vuurwerk afsteken, maar eerlijk gezegd vrees ik het ergste voor onze prachtige hobby...
Daarom wens ik alle FPM-leden en ook alle andere vuurwerkliefhebbers bij dezen een vuurwerkrijke (maar bovenal veilige) jaarwisseling toe.

adgertic

Registered User
Ook ik ben de laatste maanden (jaren) een stuk minder actief dan ik in het verleden was.
Oorzaak? Het leven. ;)
De tijd dat ik duizenden euro's in een paar uur de lucht in ramde is inmiddels voorbij. Simpelweg omdat de knaken er niet zijn. Dat maakt dat het aanstaande verbod dubbel zo zwaar voelt. Omdat ik de hoop heb dat in de toekomst het weer een beetje mee gaat zitten financieel en dat een deel dan toch weer aan deze prachtige hobby zou worden uitgegeven.....
Ondanks dat ik dit jaar zelf geen enkele aankoop heb gedaan op vuurwerkgebied heb ik wel weer de drive en passie gevonden, mede dankzij een aantal goede vrienden die helemaal hyped zijn om aankomende oud en nieuw bij ons thuis te vieren. Maar vooral ook door het warme gevoel wat weer oplaait op het moment dat ik dit forum bezoek.
mensen, dank voor het afgelopen jaar (jaren...), maak er een veilige en mooie jaarwisseling van en ondanks het op hande zijnde verbod, laten we nog af en toe even op FPM inchecken hoe het een ieder vergaat.
Have a good one!!

Z@P

Registered User
Iedereen fijne feestdagen! Geniet er extra van zou ik zeggen, leg alles vast wat je kunt.

En mocht er een keer een meeting komen met bij voorkeur wat vuurwerk dan ben ik van de partij om dat groepje die hards dat hier nog aanwezig is te ontmoeten.

SrCl2

Registered User
Volgend jaar m'n 50ste oudjaar met eigen vuurwerk, hoop op F2...
Wat dat aangaat kunnen we elkaar de hand schudden. 🤝

Het moment dat ik van mijn vader mijn eerste grijslont mocht aansteken (met een aansteker nota bene), staat nog steeds in mijn geheugen gegrift (*). Het was tevens de eerste jaarwisseling dat wij zelf vuurwerk afstaken.
Datum en tijdstip van handeling: vrijdag 31 december 1976, circa 20:00 uur. Leeftijd SrCl2: 5 jaar en 8 maanden (en o, wat vond ik die Twitter Glitter toen mooi).

(*) Het behoeft uiteraard geen betoog dat dit onder stringent ouderlijk toezicht geschiedde.

roelz

Registered User
Top, die eerste keer vergeet je idd niet meer, vuurwerk (zelf afgestoken) maakte zóveel indruk op die leeftijd dat blijft je bij, eigenlijk voor altijd. Juist die kleine artikelen die hun oorsprong hebben in de 70s/80s maken mijn oudejaars avond tot een jaarlijks wondertje. M'n Riakeo en Funke compounds om 12 uur zijn prachtig maar eigenlijk beleef ik de magie ver voor twaalf uur met de kleine artikeltjes, rotje hier, kaarsje daar, stiekem parachute pijltje, etc..

Bovenaan