beste/mooiste nieuwe vuurpijlen 2008

Monsterking

Registered User
Plaats hier de beste vuurpijlen die nieuw zijn gekomen in 2008.

Ik had 2 pijlenpakketen die nieuw waren love is in the air van broekhoff en de rocket boom van shogun/sky-line.

Rocket Boom was een absolute topper!
Voor 2 euro per pijl vind ik dit de beste prijs/kwaliteit pijl in Nederland.
De effect is enorm prachtig, de smiley is echt heel goed te zien en mooi rond, die effecten die de andere hebben heb ik nog niet bij andere Nederlandse pijlen gezien.

De Love is in the Air viel tegen, eentje had geen hartje de andere wel. En om daar nou 15 euro voor te betalen vind ik te veel. Maarja wel leuk die even geprobeerd te hebben en eentje was toch mooi gelukt.

Tony

Administrator
Medewerker
Rocket Boom staat voor mij op de nummer 1!
Gewoon top pijlen met een paar grote boeketten.

boozebelly

Registered User
Qua nieuwe vuurpijlen lijken mij ook de "Rocket Boom" pijlen de beste nieuwe binnenkomers. Voor een tientje heb je prima pijlen met uitstekende uitwerkingen.

Wat geen nieuwe pijlen zijn, maar die ik zelf wel voor het eerst had dit jaar, waren de "Killing Arrows" van Wolff. Echt enorm grote boeketten, zelfs de kleinste vuurpijlen gaven prachtige effecten.

Markie

Registered User
Rocket Boom met vlag en wimpel :smile:

Maar ik vind pijlen dusdanig vervuilend en link (stokken vielen naast ons neer) dat ik ze volgend jaar maar niet meer neem. Moet er niet aan denken dat zo'n stok bovenop het buurjongetje valt.. Ik zag ook rond 0.30 verderop in de straat een pijl rakelings over een huis schieten, 30 centimeter lager en het was hommeles geweest.

Laatst bewerkt:

Grizmo Raizor

Registered User
Zeer zeker de Rocket boom!! Prachtig mooi, in verhouding qua prijs/kwaliteit, vindt ik ze zelfs beter dan de Zink pijlen. Dus, beste pijlen van Nederland zijn in mijn ogen de ROCKET BOOM pijlen.. :)

Richardus

Registered User
ik kan me enkel aansluiten bij de vorige posters en voor de Rocket Boom kiezen. Nu heb ik dit jaar geen andere pijlen gehad die nieuw waren, maar niks kan dit toppen. Sterke stijgkracht, perfecte hoogte en goed gevormde effecten, zelfs de smilie, met heldere kleuren. En dat voor die prijs...inderdaad maakt die prijs/kwal.verhouding dat deze nog beter zijn dan de Zink pijlen, maar die blijven wel het mooiste!

Bertha

Registered User
Absoluut de Rocket Boom, voor nog geen 10 euro een set pijlen waar geen enkele andere Nederlandse pijl tegen op kan. Ik had 5 sets gekocht en daar 3 van opgestookt....alle 15 pijlen even netjes en strak. Als goede 2e zet ik het Ice pakket van Dynasty, gezonde pijlen met een lekkere burst....wel veel crackling wat ik een beetje afgezaagd vind tegenwoordig.

Bertha

Bovenaan