Zena Rulez
Registered User
Ik heb die Black Boys. Ze knallen voor geen meter! Ik heb wel foto van die dingen, ik zal wel ff posten vanavond
WAT?!Zena Rulez zei:Ik heb die Black Boys. Ze knallen voor geen meter! Ik heb wel foto van die dingen, ik zal wel ff posten vanavond
NitraatFreak zei:WAT?!
ze knallen kei- en keihard man!
net een donderslag ik heb er een filmpje van gemaakt zet hem op pauze als ie knalt de HELE tuin is compleet verlicht dus kweenie hoor maar misschien neem jij 10 km afstand dat ze daarom zo zacht gaan haha![]()
Fire Fox zei:Die nieuw Zena (dacht ik) bermuda's, Super Bang staat er op, weet iemand of die nog de moeite waard zijn, en per hoeveel ze zitten !? (kan ze voor 5 euro per pakje halen ...)
Spooky zei:Niet kopen, echte rommel. De oude Blackboy's knalden naar behoren, wanneer je die kunt krijgen moet je ze wel nemen, anders lekker laten liggen!
12 stuks zitten in een doosje.
Pas op!!! Niet die dingen openmaken, het kan ook spontaan ontploffen..sixkiller17 zei:mij is verteld dat er alleen maar flash kruit in zit en als je dat los op de stoep legt dat het dan nog steeds knalt.
Als het heel fijn en kruit is en de kwaliteit is hoog dan kun verbrand het zo snel dat er geen dikke lagen karton of klei nodig zijn om druk op te bouwen. Kijk maar naar de Trueno´s die hebben ook maar een dun papiertje.NLsandman zei:Kan iemand mij uitleggen waarom deze zo hard knallen?
Er waren er heel wat in de straat die met verbazing hebben zitten kijken toen ik ze afstak, een gewoon gevouwen papiertje met lont en dan met zo'n knal.
Tis mij een raadsel hoe dat zo kan, mischien dat iemand anders het wel weet?
Zaliotuur zei:Pas op!!! Niet die dingen openmaken, het kan ook spontaan ontploffen..
Als het heel fijn en kruit is en de kwaliteit is hoog dan kun verbrand het zo snel dat er geen dikke lagen karton of klei nodig zijn om druk op te bouwen. Kijk maar naar de Trueno´s die hebben ook maar een dun papiertje.