Bermuda's

sixkiller17

Registered User
Zena Rulez zei:
Ik heb die Black Boys. Ze knallen voor geen meter! Ik heb wel foto van die dingen, ik zal wel ff posten vanavond

is goed. naar ik heb wel thuis black bermuda's en die knallen wel lekker vind ik zelf

dit is pakje van black bermuda's

Laatst bewerkt:

NitraatFreak

Registered User
De prijzen verschillen waarschijnlijk,,want ik kocht de black bermudas per 20 voor 6 euro en die waar jij het over hebt kostte daar 6 euro...en die man daar zei dat ze ongeveer even hard gingen als de black Bermuda|:(

NitraatFreak

Registered User
Zena Rulez zei:
Ik heb die Black Boys. Ze knallen voor geen meter! Ik heb wel foto van die dingen, ik zal wel ff posten vanavond
WAT?!
ze knallen kei- en keihard man!
net een donderslag ik heb er een filmpje van gemaakt zet hem op pauze als ie knalt de HELE tuin is compleet verlicht dus kweenie hoor maar misschien neem jij 10 km afstand dat ze daarom zo zacht gaan haha;)

Dragon-Heart

Registered User
NitraatFreak zei:
WAT?!
ze knallen kei- en keihard man!
net een donderslag ik heb er een filmpje van gemaakt zet hem op pauze als ie knalt de HELE tuin is compleet verlicht dus kweenie hoor maar misschien neem jij 10 km afstand dat ze daarom zo zacht gaan haha;)

tja smaken verschillen hè..

Heb zelf nooit Bermuda's gehad omdat ze zeggen dat ze een felle knal geven..
en zelf hou k meer van doffe knallen..:p

Fire Fox

Registered User
Die nieuw Zena (dacht ik) bermuda's, Super Bang staat er op, weet iemand of die nog de moeite waard zijn, en per hoeveel ze zitten !? (kan ze voor 5 euro per pakje halen ...)

GiGa_VlInDeR

Registered User
Ik heb zelf voor het eerst Bermuda's aangeschaft (30 á 40 stuks voor een prijs van € 7,50).

Ik vind ze opzicht toch wel goed knallen, is wel het geld waard.

UtBunkertje

Registered User
Fire Fox zei:
Die nieuw Zena (dacht ik) bermuda's, Super Bang staat er op, weet iemand of die nog de moeite waard zijn, en per hoeveel ze zitten !? (kan ze voor 5 euro per pakje halen ...)

Niet kopen, echte rommel. De oude Blackboy's knalden naar behoren, wanneer je die kunt krijgen moet je ze wel nemen, anders lekker laten liggen!

12 stuks zitten in een doosje.

Fire Fox

Registered User
Spooky zei:
Niet kopen, echte rommel. De oude Blackboy's knalden naar behoren, wanneer je die kunt krijgen moet je ze wel nemen, anders lekker laten liggen!

12 stuks zitten in een doosje.

De black boys heb ik al ;), maar wilde deze wel is dr naast leggen.

Maarja, als het echte rotzooi is koop ik wel weer wat anders dr voor, thnx :D

firework1991

Registered User
**** foto verkleinen aub!!****

deze had ik ook van de pyro-boy collection ik vond ze wel goed dat ze licht zijn kan ook een nadeel zijn als er wind staat

Laatst bewerkt door een moderator:

sixkiller17

Registered User
ik heb black boys afgestoken en die waren het geld zeker waard volgend jaar haal ik alleen maar black bermuda's ]:) . black boys hebben ik niet gehaald want vond zonde van me geld omdat iedereen zei dat ze niet goed waren.

leopart2

Registered User
jammer ik had dit jaar blackboys en ze klapte stuk voor stuk keihard:)
natuurlijk ietsje minder hard als een nitraat of spanish cracker.
ze knallen zo hard omdat er geperst kruit inzit

svennoow

Registered User
Ik had ze dit jaar voor het eerst en de kwaliteit vond ik zeer goed geen floppers en ook geen weigeraars gehad.
de knal was goed, niet verwacht dat die dingen zo hard gingen:p

NLsandman

Registered User
Kan iemand mij uitleggen waarom deze zo hard knallen?
Er waren er heel wat in de straat die met verbazing hebben zitten kijken toen ik ze afstak, een gewoon gevouwen papiertje met lont en dan met zo'n knal.
Tis mij een raadsel hoe dat zo kan, mischien dat iemand anders het wel weet?

Zaliotuur

Registered User
sixkiller17 zei:
mij is verteld dat er alleen maar flash kruit in zit en als je dat los op de stoep legt dat het dan nog steeds knalt.
Pas op!!! Niet die dingen openmaken, het kan ook spontaan ontploffen..
NLsandman zei:
Kan iemand mij uitleggen waarom deze zo hard knallen?
Er waren er heel wat in de straat die met verbazing hebben zitten kijken toen ik ze afstak, een gewoon gevouwen papiertje met lont en dan met zo'n knal.
Tis mij een raadsel hoe dat zo kan, mischien dat iemand anders het wel weet?
Als het heel fijn en kruit is en de kwaliteit is hoog dan kun verbrand het zo snel dat er geen dikke lagen karton of klei nodig zijn om druk op te bouwen. Kijk maar naar de Trueno´s die hebben ook maar een dun papiertje.

sixkiller17

Registered User
Zaliotuur zei:
Pas op!!! Niet die dingen openmaken, het kan ook spontaan ontploffen..

Als het heel fijn en kruit is en de kwaliteit is hoog dan kun verbrand het zo snel dat er geen dikke lagen karton of klei nodig zijn om druk op te bouwen. Kijk maar naar de Trueno´s die hebben ook maar een dun papiertje.

ik ga die dingen zeker niet open maken maar dat had ik gehoord op oud jaars dag van iemand die had ze ook. hij zei dat er alleen maar flash kruit inzat, maar weet niet of het waar is hoor en ik ga ze zeker niet open maken ( mij te gevaarlijk af )
maar bedankt dat je me waarschuwde

Bovenaan