Belangrijk!!

happy4ever

Registered User
Ik heb alles al binnen, vandaag een afdakje voor het huis maken zodat we tijdens de buien wel droog staan. Voor de rest aftellen en de weersvoorspelling in de gaten houden :hehe!:

Richardus

Registered User
Hahaha, heerlijk topic :) Dag 2 is bij mij ook 3 uurtjes werken...maar zo eerst naar een winkel bijshoppen, en na 't werk laatste bestelling afhalen! Crackle Night oa!

Geniet, allen!

hengelovuurwerk

Registered User
Al het moois is binnen en klaar om doorgelont te worden. Moet vandaag bijna de hele dag werken, maar misschien in de nachtelijke uurtjes toch nog even aan de bak. En anders doen we het lekker morgen in alle rust.

Jean Cross

Registered User
Jean Cross back in tha house.! Ook hier het vuurwerk binnen en onderweg naar huis.!

Zojuist bij vuurwerkdiscount Wierden geweest en o.a. de Freakpyromaniacs-actie 2x gescoord. Ze probeerde me af te schepen met de "normale" Secret Salute, maar bij de actie hoorde toch echt de 54 schots Secret Salute SALVO.!! Deze stond bij het distributiecentrum 5 minuten verder, dus daar ff afgehaald. TOP.! Superservice, geen wachtrij (10 minuutjes) en vrolijke mensen :)

Let the party begin.!!

maartenvincent

Registered User
Dit was voor mij dag 1.
Ik heb nog een deel in de kofferbak van de auto laten liggen, want ik durfde het niet naar binnen te nemen. Het is een beetje veel geworden :tounge:

blackpowder

Registered User
Beterschap Robiwan

En pff heel vervelend.. mijn vuurwerk knipoogt naar me en roep woordjes zoals : steek mij af....
Dat wordt 1, 5 dag op mn handen zitten..
Of begin ik gewoon last te krijgen van vuurwerkstress :p

Mvg blackpowder

Marco_clappers

Registered User
Beterschap Robiwan

En pff heel vervelend.. mijn vuurwerk knipoogt naar me en roep woordjes zoals : steek mij af....
Dat wordt 1, 5 dag op mn handen zitten..
Of begin ik gewoon last te krijgen van vuurwerkstress :p

Mvg blackpowder

haha hier heb ik ook erg last van, nog erger als stoppen met roken of weken zonder seks :hehe!:

Bovenaan