Beilen

Moontan

Moderator
Medewerker
plaats : Beilen
provincie : Drenthe
wie : DFP
wat : Professioneel, consumentenvuurwerk en PSE
waar: Groenstrook gelegen tussen de Esdoornlaan, Esweg, Dingspelstraat en de Ericalaan
tijd : 22.45 uur

Persbericht

Jumbo Vuurwerkshow
Op zaterdag 7 juni, de openingsdag van de Lanijto, wordt op de Groenstrook gelegen tussen de Esdoornlaan, Esweg, Dingspelstraat en de Ericalaan, de Jumbo Vuurwerkshow georganiseerd. De start van de ontbranding zal om 22.45 uur zijn en de spectaculaire show duurt ruim 10 minuten.

Het organiseren van een vuurwerkshow brengt vele strenge veiligheidsmaatregelen met zich mee. Daarom worden de toegangswegen tot het terrein waar de vuurwerkshow gehouden wordt afgesloten en dient het publiek op een veilige afstand achter dranghekken plaats te nemen.

http://www.lanijto2014.nl/jumbo-vuurwerkshow

RedBaron

Registered User
Deze show wordt geschoten door Dutch Fireworks Professional :smiling: Het zal denk ik de moeite zijn!

Laatst bewerkt:

chromeeh

Registered User
Ben er zaterdag bij! (Om te filmen that is :))

Het zal weer een deftige DFP show worden :)
(Nee geen spoilers ;))

chromeeh

Registered User
Filmpjuh!

(Uiteraard YouTube wel even vertellen dat je graag de 1080 versie ziet :embarrased:)

En DFP, bedankt voor de begroeting :happy:
(Ik kom nooit meer van die naam af denk ik :hehe!:)

Ernie

Registered User
Zag er weer fantastisch uit gisterenavond.
Mooie plek zo midden in het centrum. Super gedaan DFP en jij bedankt voor het filmen Chromee ziet er weer goed uit

Z@P

Registered User
Petje af, dit is door echt liefhebbers in elkaar gezet zo te zien. Creatief bezig, flinke variatie in effecten.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

smilli

FPM Filmer
Erg leuk showtje weer van DFP! Ik zie alleen geen prof terug in de show wat wel staat aangegeven in de kalender.
Ik kon er helaas niet bij zijn, bedankt voor al het beeldmateriaal heren!

bob1

Registered User
Erg leuk showtje weer van DFP! Ik zie alleen geen prof terug in de show wat wel staat aangegeven in de kalender.

Conrad,

Dank voor je comment.

De fonteinen van de finale en de blinkbengalen vallen volgens onze wetgeving onder professioneel!!!

Bob1

Steef-Kaboom

Registered User
Last but not least, hier nog mijn video:

Vooraf getwijfeld, ga ik naar Tiel of naar Beilen.. Tiel werd een daylight show dus daar had ik geen zin in en ik had al wat gehoord over deze show dus toch gekozen voor Beilen!

Complimenten aan de heren van DFP! Hele dag in de hitte gezwoegd en een mooi resultaat neergezet.

Leuke opbouw van de show, liep lekker door. Leuke afwisseling van thema's, geweldige opening met de singleshots en fluit mines, prachtig net professioneel vuurwerk. Leuk gebruik gemaakt van drie hoogwerkers. Heb nog verrassende effecten gezien, ik meende de vernieuwde Air Defence van Wolff.

Het weer zat savonds mee, het was lekker warm, zwoel zomerwindje de goede richting uit wat zorgde voor een prima zicht!

Bedankt DFP, Jeffreak voor het Rijden en Marc voor het lenen van je statief!

Video: (wel even op 1080p zetten)

Bovenaan