Bedrijfsvuurwerk @ Chateau St. Gerlach Valkenburg 2013

pyrogrammer

Registered User
Bedrijfsvuurwerk @ Chateau St. Gerlach Valkenburg 2013
Geschoten door RFI Pyro-Events

Film: Pyrogrammer HD Fireworks Movies

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Leuke pyromusical! Die Bavaria single-shots 30 mm zijn gewoon goed. Dat zagen we tijdens het pyroforum al, maar wordt hier nog eens bevestigd.

Moontan

Moderator
Medewerker
Leuke, onderhoudende, film en een goede pyromusical.
Inclusief muziek goed geheel!!

pyrogrammer

Registered User
Volgens mij Stefan is het inderdaad consumentenvuurwerk, maar ik vraag me heel erg af of deze wel legaal te maken zijn in Nederland. Zoveel verstand heb ik niet van de wetgeving, maar een stijghoogte van 100 meter? Ik heb ze al 2 keer live mogen zien van dichtbij, en elke keer vroeg ik mij af hoe het zou zijn als je ze in de straat zou afsteken. En ik voelde me daar wel angstig bij, want ze gaan echt hoog en zijn krachtig! Maarja wie weet he ;)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Is T1 in Duitsland als ik me niet vergis, en dat valt in Duitsland soms onder consumentenvuurwerk als het binnen 1 van de drie klasse's valt. Deze wel, maar ze zijn in Duitsland uitgerust met onsteker er al in.
Dat zal in NL niet gaan vrees ik, al laat de wetgeving het misschien wel toe.

Verder kost deze in Duitsland in de winkel al zo'n 8 a 9 euro. Hier komt die dan ver boven de 10 euro uit. Dat is hij zeker niet waard i.m.o.

Kan iemand die niet naar Nederland halen? Is toch consumentenvuurwerk in Duitsland?

Pancake77

Registered User
En waarom heb ik dit gemist ? :(

Dit is voor mij de eerste x dat ik een strak overdonderend showtje van RFI zie, top gedaan!

Iemand enig idee wat zoiets mag kosten?

shinji

Moderator
Medewerker
Denk dat dit een redelijk low budget show is. Er is alleen iemand mee bezig geweest die weet waar het om gaat wat betreft producten en timing.

Bovenaan