Bedankt Yves

bob1

Registered User
Yves kerel, maak er het beste van en laat je niet gek maken.

Gewoon vragen naar een kamer met internetverbinding!:idea:

Sterkte Bob 1

Schuim

Moderator
Medewerker
Yves!!
Bedankt jongen, voor het al die tijd deeltenemen aan de FPM Schoonmaakploeg.
Aan jou de eigenlijk de eer om de gouden bezem van Discovery Chnl. te krijgen!

Schuim :amuse:

Snokkie

Registered User
He kerel, bedankt voor je inzet en het lachen.
Heel veel sterkte de komende tijd, laat je niet gek maken

Tony

Administrator
Medewerker
YOU ARE PUNK'D

Yves stopt er wel mee maar de rest van het verhaal is onderbroekenlol :nuts: ..
Whoeoeoeoeo Iedereen in de stress...MSN op hol , PM systeem op HOL..Whaauauauauaau

Tony

Administrator
Medewerker
Grof taal gebruik mag dan wel niet op het forum maar bij deze T#RINGLIJERS
Een uitleg waarom hij dan wel stopt is nu wel op zijn plaats.
Bedankt voor het lachen...

Ik denk niet dat het belangrijk is waarom hij stopt.
Maar goed omdat iedereen hier zo graag alles wilt weten zal ik een kort stukje schrijven.

Moderaten bij FPM is niet zomaar effe een modje plegen van een uurtje of iets. Dat komt omdat wij mafkezen er de gehele dag mee bezig zijn. En niet iedereen lukt dat wat natuurlijk begrijpelijk is. Wij zijn eigenlijk gewoon gestoord maar goed we vinden het nog steeds leuk. Dus na overleg met Yves is besloten om zijn plek beschikbaar te stellen voor iemand die geen leven hebt :)push: ) en er veel tijd in kan steken...Hahaha..Nee het is echt zo, we zijn er heel wat uurtjes per dag mee bezig en niet iedereen kan dat opbrengen wat gewoon te begrijpen is.

Dus dat is de reden...Niks bijzonders, niks ernstigs, geen ruzie, geen spanking..Just the time..

Patrick

Registered User
Idd kan ik me helemaal voorstellen, voor AVP maak ik ook naast m'n school/werk ook altijd overuren, soms tot diep in de nacht. En dan heb je op een gegeven moment geen sociaal leven meer, een zeurende vriendin, een bak slaap te kort en last van je polsen :suspicious:

remio

Registered User
:nuts: happy de peppie, dus wel een oud en nieuw voor hem hehe.

ben benieuwd wie de grote opvolger gaat worden van yvez:cool:

Yvez

Registered User
Iedereen bedankt voor de positieve berichten en sorry voor de mensen die we met deze grap tegen het zere been hebben geschopt...

En ik blijf gewoon een Freakpyromaniac hoor!!!

appiehappie

Registered User
Mooi om te zien hoe iedereen meteen aan het posten slaat. Even krabben achter de oren was er niet bij, toch zeker bij een mededeling als deze een niet te verwaarlozen eigenschap (maar misschien ben ik zelf wel te achterdochtig.... beroepsdeformatie zullen we maar zeggen).

Hoe dan ook: goede grap. en Yvez: bedankt voor het schoonhouden van deze site en de andere aspecten van het modereren die menigeen ontgaan. Veel sterkte in de zeeën van vrije tijd die nu overschieten, hahaha.

Cameo

Registered User
Iedereen bedankt voor de positieve berichten en sorry voor de mensen die we met deze grap tegen het zere been hebben geschopt...

En ik blijf gewoon een Freakpyromaniac hoor!!!
Hahaha, ik was te "shocked" om ook maar iets zinnigs te schrijven. Mijn mond viel open bij het bericht en ik begreep er inderdaad niets van. Heb zelfs diverse threads doorgenomen om kijken of ik iets ergens gemist had :nuts:

Ben blij dat het een (goeie!) grap was. Ben er stilletjes voor de volle 100% ingetuind.

Het probleem dat een website waar je met passie aan meewerkt je vrije tijd, en soms ook die van je baas :)embarrest:) volledig kan opslokken is ook voor mij een bekende. Het is een kunst om er de balans in te houden. Maar ik begrijp je keuze heel goed. Kwestie van prioriteiten stellen.

Je inzet is unaniem door iedereen gewaardeerd en je wordt ook niet minder "freak" door te stoppen met modereren (of redigeren, voor de taalpuristen).

Welkom "terug" :bigsmile:

Cameo

Bovenaan