beëdiging Fallera Mayor 2013 - Fallas de Valencia

dominique

Registered User
Als ik dit zo zie vrees ik toch weer een beetje voor hun avondshow want vind het maar saai en slordig want ze hier brengen. Heb ze in het verleden heel wat betere dingen zien doen met single shots.

Tony

Administrator
Medewerker
Als ik dit zo zie vrees ik toch weer een beetje voor hun avondshow want vind het maar saai en slordig want ze hier brengen. Heb ze in het verleden heel wat betere dingen zien doen met single shots.

Ik zat er eigenlijk een beetje op te wachten.
Ik vind het echt niets aan. Los heel leuk maar als show vind ik het niet echt boeiend.

PyroPlop32

Registered User
die single shots gaan weer alle kanten op en het ziet er vaak totaal niet strak uit.
en die bommen die ze erbij schieten word je ook niet heel vrolijk van.

dat gaat gewoon weer een slechte avondshow worden van vicente, ik denk dat zowel europla
en valenciana een stuk beter zullen schieten.

Tony

Administrator
Medewerker
die single shots gaan weer alle kanten op en het ziet er vaak totaal niet strak uit.
en die bommen die ze erbij schieten word je ook niet heel vrolijk van.

dat gaat gewoon weer een slechte avondshow worden van vicente, ik denk dat zowel europla
en valenciana een stuk beter zullen schieten.

Ik vind de shells wel van kwaliteit. Alleen dat hele stuk voor de Palau vind ik te onsamenhangend.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Het "loopt" gewoon niet echt lekker deze show. Vond die van de infantiel ook al niet super maar wel beter dan deze.

paulus01

Registered User
Ach - misschien mijn geluk dat ik nog niet zoveel shows heb gezien en eigenlijk van alles nog best geniet ;)
Ik vind het er best aardig uit zien, maar als de kenners aangeven dat dit absoluut beter kan, dan staan me nog mooie tijden in Valencia te wachten :)

Koetje

Registered User
Tsja, ik vond m ook best leuk al kan ik dat rommeling wel onderschrijven. Heb volgens mij ook nog nooit eerder zo'n showtje gezien bij de beediging, misschien vandaag ook geen verwachtingspatroon.

Michel_G

Zilveren Member
Heb volgens mij ook nog nooit eerder zo'n showtje gezien bij de beediging, misschien vandaag ook geen verwachtingspatroon.

Ze zijn er al wel jaren die showtjes, maar krijgen nooit veel aandacht op FB/youtube (en ook niet op het forum hier) dus je gaat er gauw aan voorbij.

Mee eens, was leuker om te kijken dan deze.
Werden deze showtjes ook normaal niet door Ricasa geschoten?

Vicente schoot ook afgelopen jaar (en ik meen ook de jaren ervoor) deze show.

EDIT:
Tony was mij voor dus :hehe!:

Bovenaan