woensdag, 17e schieten we de bazooka in onze demo
D dutchguy1993 Registered User 18 december 2014 #22 jaco zei: woensdag, 17e schieten we de bazooka in onze demo Klik om te vergroten... Is deze ook nog gefilmd?
jaco zei: woensdag, 17e schieten we de bazooka in onze demo Klik om te vergroten... Is deze ook nog gefilmd?
A alex24 Registered User 2 januari 2015 #24 Ik wist niet wat ik er van moest verwachten toen ik hem bestelde Maar toen ik hem ophaalde was het van WOW! Maar toen ik hem aan stak was het oh.
Ik wist niet wat ik er van moest verwachten toen ik hem bestelde Maar toen ik hem ophaalde was het van WOW! Maar toen ik hem aan stak was het oh.
Baron van lunt zu sas Registered User 16 maart 2015 #25 Ik zag in de winkel wat een omvang dat ding heeft. Iemand nog een film ervan? Ik heb m niet gekocht
adgertic Registered User 18 januari 2017 #28 Jammer van het verticale filmen maar bij deze... 2 maal in v-shape.
adgertic Registered User 1 augustus 2021 #31 Blijf dit in veelvoud toch een grappig ding vinden. In 2019 met een stuk of 4 tegelijk de lucht in gejaagd. In projectjes komt het in elk geval best goed over.
Blijf dit in veelvoud toch een grappig ding vinden. In 2019 met een stuk of 4 tegelijk de lucht in gejaagd. In projectjes komt het in elk geval best goed over.