Battle Cry - Breeschoten

Pyro Mike

Registered User
Het mooie aan dit blok is dat hij steeds groter en heftiger word. Jammer is dat hij tussendoor wat losse kometen gaat schieten zonder effect in de lucht. Ook die hadden in boeketten moeten knallen vind ik.

Viber

Registered User
daar ben ik het mee eens, het is een beetje een traag blok maar wel vette en grote effecten. Eigenlijk past die finale van die blok bij de rest, de finale is snel en heftig en de rest is ook heftig maar traag, relaxed achterelkaar...

Freddy

Registered User
Heeft iemand nog een ander filmpje van de Battle Cry? Want ik ben wel benieuwd naar die laatste shots met mines. Op het 1e filmpje zijn deze niet duidelijk te zien.

alvast bedankt.:w

ikki

Registered User
Ik heb hem zelf ook in de collectie maar ben erg benieuwd naar de laatste schoten die niet op het filmpje staan.

Vorig jaar had ik een doos van 2inch 36 schots ook een aanrader maar ben erg benieuwd hoeveel groter de laatste schoten van deze zijn.

ikki

Registered User
Nou inmiddels dus de lucht in geschoten, de finale waar over werd gesproken die niet op het filmpje zou staan, staat er dus wel op !
Op het laast dat alles lijkt te ontploffen beneden was dus de finale.

Persoonlijk had ik veeeeel meer verwacht van een pot met deze omvang.
Gewoon een leuke pot maar absoluut niet meer dan dat.

Ik hoop dat ik een aantal mensen hier op de site wat info kan vragen zodat ik volgend jaar met een beter gevoel terug kan kijken op mijn vuurwerk.
Misschien komt het omdat er hier erg veel extreem groot vuurwerk word afgeschoten ,dat dit niet meer op viel maar de lof die er hier werd gegeven over deze doos vond ik veel te veel.

Freddy

Registered User
Ik ben zeer tevreden met dit blok! hij duurt lekker lang, goed tempo, zelfs de witte tails vond ik zeer gaaf, verlichte heel de straat zowat(bigg) en ter afsluiting 3'' mines en 5 boeketten per 3'' (meerslagen) best gaaf! filmpje volgt nog.
ayo

sjemmie

Registered User
Ik ben zeer tevreden met dit blok! hij duurt lekker lang, goed tempo, zelfs de witte tails vond ik zeer gaaf, verlichte heel de straat zowat(bigg) en ter afsluiting 3'' mines en 5 boeketten per 3'' (meerslagen) best gaaf! filmpje volgt nog.
ayo

Ik heb je formidabelle almachtige collectie foto's gezien, om jaloers op teworden.
Maar heb je ook een persoon bij dit spectakel gehad die onderandere jouw Battle cry heeft gefilmt?

mvg,

Sjemmie (bigg)

sjemmie

Registered User
Was net ff tesnel maar zag dat je dat wel vermeld heb.

zie mijn antwoordt/bericht maar als niet verzonden.

mvg,

Sjemmie (con)

Bovenaan