Batteria San Severo

Moontan

Moderator
Medewerker
Batteria senseverese- Via Municipio- Vitulazio (CE)- Nuova Pirotecnica Padre Pio- San Severo- Fg

Moontan

Moderator
Medewerker
Batteria Sanseverese- Via A. Manzoni- Vitulazio (CE)- Pirotecnica Padre Pio
Gepubliceerd op 20 apr 2012 door djmaffjohn

zone

Registered User
Weet iemand wat doen ze op 0.24 en 0.37?
aansteken,stoer vasthouden is mij niet echt duidelijk.

Firecrack-R

Registered User
Als ik het goed heb zitten er een soort van ''second fuses'' aan de batteria. Of simpeler gezegd: mocht de batteria uitvallen zijn dit de plekken om haar opnieuw aan te steken. De pyro loopt voor de zekerheid zo dicht mogelijk mee, want mocht de batteria uitvallen staat die binnen no-time weer aan. Het is natuurlijk doodzonde als zoiets stilvalt, net zoals bij een mascleta, of bij een reguliere show waar het niet de bedoeling is dat je te lang zwarte lucht ziet.

Dreek

Registered User
Als ik het goed heb zitten er een soort van ''second fuses'' aan de batteria. Of simpeler gezegd: mocht de batteria uitvallen zijn dit de plekken om haar opnieuw aan te steken. De pyro loopt voor de zekerheid zo dicht mogelijk mee, want mocht de batteria uitvallen staat die binnen no-time weer aan. Het is natuurlijk doodzonde als zoiets stilvalt, net zoals bij een mascleta, of bij een reguliere show waar het niet de bedoeling is dat je te lang zwarte lucht ziet.

Helemaal juist!:smiling:

Die lonten hangen altijd voor een grotere rits knallers, of een stuk met vertragers, dat zijn de plekken waar de grootste kans in dat de batteria uit gaat.

Laatst bewerkt:
Bovenaan