Baron van Lunt zu Sas bestellijst 2014/2015

Baron van lunt zu sas

Registered User
Als ik m'n lijstje zie dan heb ik nog wel wat aanvullingen te doen.
Vooral flinke herriebakken moeten er nog bij (en 40 grams pijlen maak ik altijd ruimte voor).
Het zal ook geen groot geheel worden maar meer een drietal kleinere projecten, toch nog wel een 8, 9 of 10 stuks per project. En dat is dan naast mijn vuurpijlentest en royaal gevulde vuurpijlenrekken.

Ik heb bv 7 x 6 flash rockets en dat was eigenlijk het beginplan....
Die wilde ik in 4 groepen opeenvolgend afschieten (3,6,12,24 stuks, er moet dus nog een pak bijkomen). Om het rek verder te vullen had ik exocet eagles en steel hawks ingepland (beide 15 Stuks, komen niet voor in de lijst). En dat is dan 1 rek........

Blijkbaar ben ik een soort pyro-hoarder want het wordt steeds meer
😏

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/35608

Moontan

Moderator
Medewerker
Hele mooie lijst Wilco. Met zeer gevarieerd vuurwerk zowel qua soort als merk.
Opvallend veel pijlen, maar van jou is bekend dat je een groot liefhebber van pijlen bent. (pijlenrekken)

Baron van lunt zu sas

Registered User
Lijst is alweer aangevuld! met de event signal V5 pijlen en Tribal spullen. Ik wilde niet meer wachten met bestellen en laat me lekker verrassen.
Verder heb ik de Killing Arrow pijlen weten te bemachtigen (dankzij de goede service van vuurwerk Huizen en dankzij logistieke oplossing van Moontan).
:hehe!:

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Ha te vroeg je kruit verschoten hebben noemen we dat :hehe!:

AWG

Registered User
voor het eerst dat ik een lijstje zie dat ik 95% er niet van ken.:huh:
ik ga uit van dat het topspul zal zijn anders had je het niet gekozen dus ik zeg dan maar: TOPLIJSTJE (en doe net alsof ik er verstand van heb).:hehe!:

Baron van lunt zu sas

Registered User
De lijst is uitgebreid:
Losse Wolff pijlen , helaas staat de formule 1 niet in de Database. De Dream Rocket van Weco is nieuw en helaas ook nog niet in de Database. Van Cafferata, sjeeses wat een dure pijlen, ben ik vooral blij met de Mines.
Zink pijlen moeten nog besteld worden maar die zijn een must, voor mij.
Rocket Boom, Sky Runners en Z35 staan hoog op de wensenlijst maar ja.....komt vast nog goed.
Enneh nu staat of valt mijn pijlenstookmeetingconsumenten18:00afsteektijd-project met het hebben van een, of meer, cameramannen.
Wie wil?

D

Deleted member 17038

Guest
Man heb jij nog een formula 1 kunnen bemachtigen. Die moet je niet meestesten hoor die hoort niet meer bij het huidige assortiment. Wel een leuk 2 traps pijltje.

En ik wil best cameraman zijn als jij het om 18.00 in Hoevelaken komt afsteken :hehe!:

Stefan Tetteroo

Registered User
Man heb jij nog een formula 1 kunnen bemachtigen. Die moet je niet meestesten hoor die hoort niet meer bij het huidige assortiment. Wel een leuk 2 traps pijltje.

En ik wil best cameraman zijn als jij het om 18.00 in Hoevelaken komt afsteken :hehe!:
Gaat helemaal goed komen met filmen. Ik moet misschien nog wel een helm hebben voor vallende stokken.:hehe!:

Baron van lunt zu sas

Registered User
Zink, Sky Runners, rocket boom en extreme thunder rockets zijn bijgevoegd.
Nog een fuego mine besteld om twee orangelabel cakes gratis te verdienen.
Weer 32 pijlen in het rek voor de test, de rest is bonus.

AWG

Registered User
Zink, Sky Runners, rocket boom en extreme thunder rockets zijn bijgevoegd.
Nog een fuego mine besteld om twee orangelabel cakes gratis te verdienen.
Weer 32 pijlen in het rek voor de test, de rest is bonus.

je hebt nog steeds te weinig pijlen kerel, op hoeveel zit je nu?? 200 ofzo?? das toch peanuts?:hehe!:
collectie groeit maar en groeit maar, geen wonder dat je vrouw er behoorlijk de klere in begint te krijgen.:tounge:
die schrikt zich straks het leplazerietus als je die hele zooi keer op keer bij komt stouwen.

Bovenaan