Barcelona

Tony

Administrator
Medewerker
Dynasty_Barcelona_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Barcelona[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]621[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 36,70[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]360 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]24[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Color palm with chrysanthemum, red green blue with crackling, gold crackling palm with blue star, silver pine with blue star[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Laatst bewerkt door een moderator:

marreke

Registered User
Vreemd dat er voor dit pracht blok nog geen reakties gepost zijn.
Samen met stars over Paris DE topper van 2006 (ook gezien de vriendelijke prijs).Gaan zeker weer de tas in op 28 december !!

STEVE1

Registered User
Ik koop m dit jaar ook.
Geweldige pot, en ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar bij kuiper in koekange duiken ze ook met deze pot zwaar onder de verkoop adviesprijs.
(kost maar 19.95)
Greetz STEVE

mcp

Registered User
Deze pot is wat prijs betreft misschien de leider onder de verschillende merken. Dynasty is erg goed bezig met de Barcelona. Hulde voor deze topper. Kleur, effect en geluid zijn nog beter dan het officiele filmpje. Vakwerk..

Laatst bewerkt:

PyroGuy

Registered User
Ik vind de boeketten op de bovenstaande film heel groot en mooi voerkomen! Ik denk dat ik hem wel neem dit jaar :)

baracuda

Registered User
Weer een top pot heerlijk gewoon heb hem deze jaar weer twee keer en dat voor de prijs van 25E pst niet van te zeggen en ook al was die 34E nog dubbel en dwars waard.

MINI Grunn

Registered User
Ook de verassing van dit jaar! Wat eem schitterende pot! Mooie brede boeketten en harde knallen. Vreemd dat hier nog niet veel over gepost is! Aanrader.

hansso90

Registered User
Gisteren afgestoken vond hem tegenvallen, verwachtingen waren hoog en dat kon deze pot niet waar maken!
wel mooie boeketten en groot maar daarmee was alles ook gezegd!! volgend jaar wordt het niet nog een!

-=guido=-

Registered User
Gisteren afgestoken vond hem tegenvallen, verwachtingen waren hoog en dat kon deze pot niet waar maken!
wel mooie boeketten en groot maar daarmee was alles ook gezegd!! volgend jaar wordt het niet nog een!

...maar wat viel er tegen dan? je zegt dat het grote en mooie boeketten waren, stonk de verpakking dan ofzo?

Bovenaan