Azuma Goes Japan

bob1

Registered User
Woensdag a.s. is het eindelijk zover. Om 19.00 uur zullen we het luchtruim kiezen om vervolgens ruim negen uur later te landen op Tokyo Narrita. Daar hebben we een overstap op een binnenlandse vlucht naar Fukuoka. Op dat moment zullen de teamleden van Pagano zich ook bij ons voegen. Vanaf Fukuoka airport is het dan nog ruim een half uur rijden naar Sasebo city / Huis Ten Bosch.

Gisteren ontvingen we de berichten, dat er al volop gebouwd wordt door de medewerkers van Wakino Art Factory.

De opbouw van beide shows vindt tegelijkertijd plaats op een van de grotere steigers van de haven van Huis Ten Bosch. Deze is ongeveer 250 meter lang en zo'n 4 meter breed. Er zal vanaf 10 posities worden geschoten v.w.b. de "kleine" kalibers (tot 6") op een steiger die direct achter de hoofdsteiger ligt worden de grootkalibers neergezet (tot 10") In de waterpartij voor de steiger worden de watershell's (7") opgehangen. Ook de watercakes zullen hier tot ontbranding worden gebracht. De afstand tot het publiek bedraagt maximaal 250 meter.
Voor alle shells geldt, dat deze recht omhoog dienen te worden geschoten.
Romeinse kaarsen, singleshots en mines mogen in een afwijkende hoek worden geschoten.

Zaterdag a.s. zal Pagano het festival openen. Als het goed is, zal er professioneel worden gefilmd. Uiteraard nemen we zelf ook de camera mee en zullen we proberen de shows van komend weekend vast te leggen om deze met jullie te kunnen delen.

Vanuit Japan zal ik proberen dagelijks een update te maken hoe het ervoor staat m.b.t. de opbouw en op zaterdag uiteraard een verslag van de show van onze collega's. Het verslag van onze show zal waarschijnlijk pas de 29e komen, omdat wij maandagmorgen al weer vroeg in het vliegtuig zitten (07.00 uur)

Groet,

Bob1

Tony

Administrator
Medewerker
Hey Bob, ik ben heel erg benieuwd hoe het straks daar tekeer heeft gegaan. Veel plezier en succes met de hele groep en ik kan niet wachten op de films en foto's van het evenement! Nogmaals veel plezieren doe jullie best.:smile:

elmo

FPM Moderator
Hey Bob, ben benieuwd naar de show en je dagboek.
Heel veel succes gewenst in Japan!

KoenL

Registered User
Hey Bob! Heel veel plezier en succes in Japan. Zal een mooie, maar vooral leuke ervaring worden waar menig freak van droomt. Succes en ook ik ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien!

bob1

Registered User
Kon nichiwa,

Goedendag vrienden van het Kruit,

Na een zeer plezierige vlucht met JAL naar Tokyo Narita en een binnenlandse vlucht naar Fukuoka zijn we gisteren dan aangekomen in Sasebo, Huis ten Bosch. Een andere wereld. Links rijdende auto's, en iedereen heeft respect voor elkaar. Later daarover veel meer.

We zitten in een Nederlands huisje (Huis ten Bosch is een Nederlands Themapark) Net écht! De jongens van Pagano en Iwami-san, onze tussenpersoon / directeur Eitou Europe zitten in de huisjes naast ons.

We hebben gisterenavond heerlijk bij de "Japanner" gegeten... hahaha. Daarna naar bed i.v.m. de jet-lag. Er zit ruim 7 uur verschil in tijd met Nederland.

Vanmorgen gegeten en Aat Boeschoten, Benito Pagano, Iwami-san en Azuma-san moesten zich melden bij de art-director van het park voor een briefing en het overhandigen van de cadeau's. Wij zijn met Enrico Pagano en Philipo Peppe door het park gaan lopen en kwamen natuurlijk bij de opbouw terecht. Het weer is op dit moment niet echt best. Regen en zeer harde wind, 28 graden.Bij aankomst op de pier stond er al veel gereed, echter alleen voor Italië. En er moet nog heel wat worden weggezet voor morgenavond (zaterdag) morgenochtend zullen we met 5 man extra moeten mee bouwen om die jongens op tijd te kunnen laten starten. Voor ons staat er nog niets klaar! Prachtige producten gezien en ik zal later wat foto's up-loaden.

Vanavond om 20.45 uur zullen we proberen het dagelijkse showtje Hanabi around the World te filmen.

Tot zover en Sayonara.

Azuma Fireworks,

Aat, Jaco, Bob

Tony

Administrator
Medewerker
Kon nichiwa,

Goedendag vrienden van het Kruit,

Na een zeer plezierige vlucht met JAL naar Tokyo Narita en een binnenlandse vlucht naar Fukuoka zijn we gisteren dan aangekomen in Sasebo, Huis ten Bosch. Een andere wereld. Links rijdende auto's, en iedereen heeft respect voor elkaar. Later daarover veel meer.

We zitten in een Nederlands huisje (Huis ten Bosch is een Nederlands Themapark) Net écht! De jongens van Pagano en Iwami-san, onze tussenpersoon / directeur Eitou Europe zitten in de huisjes naast ons.

We hebben gisterenavond heerlijk bij de "Japanner" gegeten... hahaha. Daarna naar bed i.v.m. de jet-lag. Er zit ruim 7 uur verschil in tijd met Nederland.

Vanmorgen gegeten en Aat Boeschoten, Benito Pagano, Iwami-san en Azuma-san moesten zich melden bij de art-director van het park voor een briefing en het overhandigen van de cadeau's. Wij zijn met Enrico Pagano en Philipo Peppe door het park gaan lopen en kwamen natuurlijk bij de opbouw terecht. Het weer is op dit moment niet echt best. Regen en zeer harde wind, 28 graden.Bij aankomst op de pier stond er al veel gereed, echter alleen voor Italië. En er moet nog heel wat worden weggezet voor morgenavond (zaterdag) morgenochtend zullen we met 5 man extra moeten mee bouwen om die jongens op tijd te kunnen laten starten. Voor ons staat er nog niets klaar! Prachtige producten gezien en ik zal later wat foto's up-loaden.

Vanavond om 20.45 uur zullen we proberen het dagelijkse showtje Hanabi around the World te filmen.

Tot zover en Sayonara.

Azuma Fireworks,

Aat, Jaco, Bob

Thanks voor het informeren. Dat word nog even door werken dan.
Hanabi around the world wat houd dat precies in ?

KoenL

Registered User
Hoogst waarschijnlijk 'de' show die daar elke dag geschoten wordt. Op Youtube staan enkele filmpjes met deze titel.

Klik hier voor meer zoekresultaten.

dieter

Registered User
Thanks voor het informeren. Dat word nog even door werken dan.
Hanabi around the world wat houd dat precies in ?

Vuurwerk rond de Wereld

En inderdaad Koen dit is de dagelijkse VW show aldaar.
Er zitten ook stukken muziek in die reeds in 2002 gebruikt werden.
Kijk de Viemeo film maar een post #1.

Laatst bewerkt:

dieter

Registered User
Beste Freaks,

Even een kleine update uit Sabeso City.
Gisteren SMS contact gehad met de jongens en het weer is er niet al te best waardoor ze een grote achterstand hebben met de shows klaar te maken.
Regen en harde wind maken het er niet makkelijke op.
Je ziet ook daar weer hoe belangrijk deze factor is kijk naar Geel.
Toch de show voor Pagano was klaar.
Gisteren heet Pagano zijn show geschoten op klassieke muziek en was een zeer nette show.

Voor Azuma is het vandaag D-Day om 13.45 onze tijd zal onze show daar geschoten worden.
De jongens hadden gisterenavond alles op onsteker en deden heden de laatste controle samen met Wakino.
Ook al zit ik thuis mag je gerust weten ben ik zenuwwachtig hoe wat we verzonnen hebben met ze alle zal gaan lukken.
Het weer is zeer onstabiel daar wel warm in de ochtend en middag regen sávonds droog wind kracht 3.
Ik duim voor de mannen dat alles zo verloopt als bedacht en zal jullie op de hoogte stellen zodra ik wat van ze vernomen heb per SMS.
Morgen zitten de mannen weer in het vliegtuig op weg naar Nederland en zullen de belevenissen van ze wel snel online komen.

Laatst bewerkt door een moderator:

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Beste Freaks,

Even een kleine update uit Sabeso City.
Gisteren SMS contact gehad met de jongens en het weer is er niet al te best waardaar ze een grote achterstand hebben met de shows klaar te maken.
Regen en harde wind maken het er niet makkelijke op.
Je ziet ook daar weer hoe belangrijk deze factor is kijk naar Geel.
Toch de show voor Pagano was klaar.
Gisteren heet Pagano zijn show geschoten op klassieke muziek en was een zeer nette show.

Voor Azuma is het vandaag D-Day om 13.45 onze tijd zal onze show daar geschoten worden.
De jongens hadden gisterenavond alles op onsteker en deden heden de laatste controle samen met Wakino.
Ook al zit ik thuis mag je gerust weten ben ik zenuwwachtig hoe wat we verzonnen hebben met ze alle zal gaan lukken.
Het weer is zeer onstabiel daar wel warm in de ochtend en middag regen sávonds droog wind kracht 3.
Ik duim voor de mannen dat alles zo verloopt als bedacht en zal jullie op de hoogte stellen zodra ik wat van ze vernomen heb per SMS.
Morgen zitten de mannen weer in het vliegtuig op weg naar Nederland en zullen de belevenissen van ze wel snel online komen.

Ben zeer benieuwd hoe het is afgelopen, heb je alweer nieuws voor ons?

Poziloc

FPM Hangouderen
Ik heb via sms te horen gekregen dat de show goed is verlopen.
Het schijnt wel noodweer geweest te zijn qua regen

dieter

Registered User
Hierbij het het berichtje dat ik van Bob gisteren heb gekregen.

Hallo Dieter, we zijn klaar.
Super gegaan helemaal top.
Door de enorme regenval heelaas maar 2 watershells.
Publiek was tevreden.
Single shots liepen lekker.
Kaarsen redelijk op tijd.
Knalbommen super hard en mooi van kleur.
Prima kwaliteit.
Vanmiddag toch mee geholpen anders was het niet goed gekomen en.....
Goud uit het boekje......Groeten uit Japan

Ja nu is het wachter op he verslag en de foto's van de jongens.
Ze zijn vandaag 12 uur onze tijd op de terugweg gegaan.
Dus................ even geduld................

scania

Registered User
Bedankt Dieter voor het doorgeven van de berichten uit Japan!

Was toch wel erg benieuwd hoe ze het vanaf hadden gebracht.

gr Rob

dieter

Registered User
Zo vanmiddag ff de filmimpressie bij Bob zitten kijken en even wat hebbedingetjes uitgewisseld waaronde het programma......
We moeten nog even op de beelden wachten want Jaco is nog aan het rondreizen in japan.
Daarna zullen Bob en Vin een compilatie er van maken in HD online zetten.
Het bij behoordende verslag heeft Bob reeds geschreven.

DUS NOG EVEN GEDULD.....................

JAPAN1.jpg
[/IMG]

JAPAN2.jpg
[/IMG]

JAPAN3.jpg
[/IMG]

Laatst bewerkt:

dieter

Registered User
Er wordt momenteel aan gewerkt door een aantal personen.
Voor film matriaal zitten we ook op opnames uit Japan te wachten.
Even geduld dus nog.

dieter

Registered User
Ja en daar zijn ze..............de eerste gevonden beelden...........

Veel kijk plezier.................

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
het ziet er FANTASTISCH UIT!!!:nuts::nuts::nuts:

zit goed in mekaar gestoken zeg. de sfeer die het vuurwerk gaf pastte ook allemaal goed bij de muziek en ook redelijk op de maat geen idee of dat toeval was maargoed het viel mij wel op:bigsmile:

hardstikke bedankt voor deze filmpjes Dieter.:amuse:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Heey Leuk dat er al wat filmpjes op youtube staan van Azuma in Japan.
komende week gaat ik ook de gehele film maken van "azuma in Japan".
Azuma heeft voor dit festival speciale "Tulp" shells laten maken.
en ik geloof nooit dat iemand deze ooit eerder heeft gezien.

Dus over een week of 2 week de gehele film te zien van Azuma.
moment geduld !!

GroteFoto-BEK4DQXK.jpg

Bovenaan