AWG's vuurwerk 2013/2014

AWG

Registered User
goed bezig ;-)

Dank je wel man.:smiling:
Zit nog te denken aan de ''nitro wave'' en de ''hurricane 500(eventcake 4)''

Onder voorbehoud de ''horizon of holland box'' op mijn lijstje.
wil namelijk ook nog graag wat goedkope pakketjes en kleinspul zoals mythos fontein,kaarsen en categorie 1 spul, 2 mega mini,s en 2 maxi,s voor een projectje.
ik hoop dat de super500 misschien ook in de aanbieding komt bij de vuurwerkwinkel bij mij in de buurt.(zoniet dan vind ik 100 euro nog steeds veel te duur)
Eens zien of dit allemaal gaat lukken, maarja lijstjes maak je als je zit te dubben, en ik weet nog niet alle producten en prijzen die er dit jaar zullen zijn.

Blijft gaaf voor 450 euro inkopen doen aan spullen waar ik normaal al 1000 euro aan kwijt was geweest(als ik zo de product database verlanglijst erop na kijk).
En daarvoor heb ik nu al 12 dikke waaiers,1 cake/fontein pakket en 20 pijlen.:happy:

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
Mooi lijstje heb je al. Wat vind je van de Panoramic Palms van rubero. Is kort maar best krachtig en behoorlijk goedkoop te krijgen.

Is een schitterend mooi dingetje, heb hem zelf ook overwogen ...maar ik krijg er maar 11 schoten van.
Ik heb er dus minimaal 4 nodig voor beetje spektakel is dus ook 26 euro.
Plus er zit een waaierelement in maar ik zie hem niet echt als waaier, dat zou opzich niet zo erg zijn want dan had ik hem in waaiershape kunnen zetten maarja aangezien er al een waaierelement inzit zou de schotshoek daarmee ook gevaarlijk worden.(dan ga je bijna horizontaal).

Al met al teveel werk terwijl er voor 5 euro minder en 5 schoten meer een 49 shots nitrowave waaier is te krijgen die ik eigenlijk ook veel mooiere effecten vind hebben.

Ik moet overwegen wat voor mij het mooiste is en wat het meeste oplevert.
dit is met zijn €6,50 een absolute budget semi-waaiercake perfect voor iemand met een wat kleinere beurs.
Ik heb ook geen geld als water maar ik kan me wel voor deze keer een aantal grotere cakes veroorloven voor deze prijzen.:hehe!:

de deadly target, blue soaring flowers en white flowers zijn ook leuke cakes, maarja ergens moet je een keuze maken.
ik wil deze grote cakes die ik nu heb besteld per stuk afsteken,
die grote waaiers van zena zit zoveel power en spektakel in toen ik vorig jaar voor het eerst die super nature had en hem als finalecake afstak was iedereen in de straat zwaar onder de indruk, wat kan dat ding ongelofelijk hard rammen.:surprised:

als je het voor het eerst ziet en je staat op zo,n 10 tot 20 meter afstand dan weet je werkelijk niet wat je meemaakt.
tja en daar doen we het uiteindelijk allemaal voor niet waar??:smiling:

AWG

Registered User
update:

2x nitro wave waaiercake
3x royal flush pijlenpakket (was €6,10 voor 17 pijlen > €18,30 voor 51 pijlen, een no brainer dus :hehe!:)
3x powerblock cake
3x hot shots cake
10x miracle mine cake (totaal dus 250 mines voor €19,00 kon ik het ook niet voor laten liggen.)

Voorts had ik vorige week een portie cat 1 vuurwerk bij de pyrowinkel aangeschaft.
dus ook dat vult de dagen voor en tijdens oudjaarsdag/avond lekker op.:hehe!:

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
update:

3x professional style 10 pijlenpakket
1x disco flare pijlenpakket
echt geen geld, 37 pijlen voor 55 euro:surprised:

over meegepakt gesproken ik dacht dat ik die prof style 10 pijlen wel kon vergeten toen ze uitverkocht waren vorige maand.
kom ik net online uit mijn werk en zie ze staan, geen moment getwijfelt en gelijk gekocht.:hehe!:
extra disco flare pijlen om aan bedrag te komen.

dankjewel funkie
ik zat er al een tijdje op te azen paulus maar ik had even hele andere dingen in gedachten maarja als ze dan zo goedkoop worden tja dan kan ik ook geen twijfel meer hebben.

enne gmp, als Jo en Kees opruiming houden dan zou ik maar alvast kijken welke cakes je nog meer leuk vindt, want ze zullen er vast nog wel meer in de opruiming gooien ivm met het kwijtmoeten.
misschien is de ''femme fatale'' mine cake een optie om in de gaten te houden??

Nu Jo helemaal is ''losgeslagen'':tounge: zou ik optimaal van hem ''profiteren''(en dat bedoel ik in de positiefste zin van het woord):hehe!:

GMP82

Zilveren Member
enne gmp, als Jo en Kees opruiming houden dan zou ik maar alvast kijken welke cakes je nog meer leuk vindt, want ze zullen er vast nog wel meer in de opruiming gooien ivm met het kwijtmoeten.
misschien is de ''femme fatale'' mine cake een optie om in de gaten te houden??

Ik vind genoeg leuk hoor, dat is het probleem niet, hehe.

Maar ik heb iemand plechtig beloofd niks meer bij te bestellen (ook wel terecht gezien het reeds bereikte budget)..... dus dat vereist dan de nodige uitleg ;-) Ik laat het nu even afhangen van wat er nog langs komt zetten.

paulus01

Registered User
Haha, AWG pijlen zijn wel leuk, maar ik hoef er geen 100 ;)
Die mines had ik al 3 vd 6 in mn winkelmand gegooid, druk nog aan het uitzoeken, bij het afrekenen bericht dat ze waren uitverkocht.
Overigens liep mn betaling mis, dus dacht dat dat een teken was, hehe ;)
Maar ik heb al veel leuk spul kunnen bestellen bij Haokan, net als jullie hoor ik....al vermoedt ik dat er ene Dim :hehe!: een aantal keer net voor me was (kuck*riprap*kuch).

Leuk om te zien wat je in ieder geval zoal besteld hebt.
Die prijzen bij haokan zijn inderdaad verslavend, al moet je soms op zoek naar iets kleins erbij om aan het bedrag te komen....

GMP82

Zilveren Member
Ja tis ergens jammer dat ze geen extra bijbestellingen toe kunnen voegen aan de vorige (je hebt de drempel inmiddels allang overschreden) maar ja, als dat de voorwaarde is voor die prijzen, dan is het niet anders...

paulus01

Registered User
Is het zeker en da's ook de reden dat ik een aantal keer misgegrepen heb - doordat ik aan het zoeken was naar producten om het min bedrag te halen.
Anyway, laten we de rest van AWG's topic niet kapen ;)

AWG

Registered User
och vind het niet zo,n probleem dat ''kapen''
we hebben het nog steeds over vuurwerk toch?
we zitten nu eenmaal op vuurwerk forum.
en het is ook nog eens gerelateerd aan de reden waarom ik uberhaupt al zo vroeg dit topic kon openen.

het is een heel hoop gedoe natuurlijk om iedereen iedere keer bestellinkjes bij te plaatsen, dus kan me voorstellen dat ze dat niet voor iedere ''opvlieger'',''oelewapper'' of ''angsthaas'' gaan doen(ja ja dat zijn ook artikelen die ze verkopen daar):hehe!:

100 pijlen?? ik wil er nog wel meer ook, als ik ze voor beetje leuke prijs kan krijgen dan verstook ik er zo een stuk of 75 tot 100.
het kan maar 1 keer per jaar en ik vind het zo mooi om te doen:embarrased:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Haha, AWG pijlen zijn wel leuk, maar ik hoef er geen 100 ;)
Die mines had ik al 3 vd 6 in mn winkelmand gegooid, druk nog aan het uitzoeken, bij het afrekenen bericht dat ze waren uitverkocht.
Overigens liep mn betaling mis, dus dacht dat dat een teken was, hehe ;)
Maar ik heb al veel leuk spul kunnen bestellen bij Haokan, net als jullie hoor ik....al vermoedt ik dat er ene Dim :hehe!: een aantal keer net voor me was (kuck*riprap*kuch).

Leuk om te zien wat je in ieder geval zoal besteld hebt.
Die prijzen bij haokan zijn inderdaad verslavend, al moet je soms op zoek naar iets kleins erbij om aan het bedrag te komen....

Ik beloof plechtig dat ik vandaag niets meer zal bestellen!

Leuk topic! Haokan heeft veel mensen blij gemaakt!

AWG

Registered User
jaja met nog 10 minuten op de klok ouwe schooier :hehe!:

ik kan niet voor anderen spreken, maar als ik zo de reacties lees(op hier en daar een zure na) zijn ze allemaal positief.
slimme zet opzich wel geweest, hoe kun je je beter landelijk in de kijker spelen??.

ik zal het in ieder geval niet snel vergeten, net zoals ik alle voor mij bijzondere vuurwerkjaren niet vergeten ben.
het is en blijft toch een mooie hobby om mee bezig te zijn.

AWG

Registered User
bedankt voor het idee het is een absoluut prachtding.:lub:

doet mij erg denken aan de sniper (maar dan in waaiervorm met mine effect).:smiling:

geen pronkvuurwerk in de buurt dus ik zal hem helaas moeten laten staan.
moch ie wel in de buurt zijn dan nog denk ik niet want ga niet voor 1 cake een heel eind om mits ik er nog meer halen zou.

heb nu 2x 7 verschillende waaiercakes.
wil daar nog 2x een mega mini en 2x een mega maxi aan toevoegen, en wellicht dat ik nog iets tegenkom voor een mooie prijs.
maar verder wil ik me nu meer gaan focussen op pijlen en het kleinere spul (fonteinen enzo).

Bovenaan