AVP Shoot 'm Up

FPM ProductBOT

Registered User
Broekhoff_Avp_Cake_Shoot_em_Up_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over AVP Shoot 'm Up[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Broekhoff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]659[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 29,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]70[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Red with Crackling, Green with Crackling, White Blink with Crackling, last row finale shots with Dragon Eggs[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

fireworkaddict

Registered User
Ik ben ook wel benieuwd naar deze cake, of die ook écht harde crackling heeft en hoe goed de dragon eggs zijn uitgewerkt.

Ik heb ook even andere fora doorgespitst, maar nergens is een filmpje te vinden. Is de cake uberhaupt wel 1x verkocht? :toung:

sebastiaantje

Registered User
lijkt mee en mooie cake aan het uiterlijk te zien en voor nog al weinig geld, maarja moet maar blijken of de cake goed is voor die prijs, als dat zo zou zijn moet je er gelijk 3 of 4 bestellen

Red Eagle

Registered User
das dus voor 30 euro niet echt een miskoop.
Neem aan dat dit er maar 1 was op het filmpje? Al ben ik bang dat ik er 2 zag.
In dat geval laat ik hem toch staan dit jaar denk ik.

Bovenaan