Atoombom

FPM ProductBOT

Registered User
Katan_Diversen_Atoombom_new_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Atoombom[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Katan Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Diversen[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td][/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ [/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

GMP82

Zilveren Member
Tis inderdaad enigszins smakeloze keus... weliswaar mogelijk succesvol bij wat minder nadenkende (of bij geschiedenis niet oplettende) jeugd.

Eric S

Registered User
Dit is juist een mooi uitgezocht stukje vuurwerk naar mijn inziens.
In de jaren 70, 80 heetten meerdere knalpakketten atoombommen en dergelijke.
Ook die hadden zo'n uitzonderlijk mooi nostalgisch label, dus mischien om de oude vuurwerkveteranen te piepelen is deze weer op de markt.

bridge

Bronzen Member
Dit is juist een mooi uitgezocht stukje vuurwerk naar mijn inziens.
In de jaren 70, 80 heetten meerdere knalpakketten atoombommen en dergelijke.
Ook die hadden zo'n uitzonderlijk mooi nostalgisch label, dus mischien om de oude vuurwerkveteranen te piepelen is deze weer op de markt.

Dat klopt wel ja. Vroeger hadden ze die naam. toen waren die atoombommen knoertehard hoor! Groen wit en vrij smal en lang in mijn herinnering.

smilli

FPM Filmer
Vind de naam juist mooi, laat de generatie van tegenwoordig zien hoe het vuurwerk vroeger bedoeld was ookal komt het niet meer overeen.

Donniedonald

Registered User
Op zich zijn het vrij harde knallers voor nederlandse begrippen. Ik zou zeker een keer de proef op de zon nemen. Maar de prijs is wel 10,-

Bovenaan