Astronauten/donderslagen extra

Skwiebes

Registered User
Nu is sinds de nieuwe regels in Nederland natuurlijk benieuwd naar die nieuwe superknallers van Wolff.
Alleen heb ik geen info kunnen vinden over de "goede oude" astronaut en donderslag extra.
Krijgen deze knallers ook een opknapbeurt of zijn we de eerst komende jaren nog bezig de oude voorraad er door heen aan het knallen ?

Kon geen info vinden op het forum, dus mocht ik het over het hoofd hebben gezien sorry (con)

fireworkaddict

Registered User
De rotjes, zoals ze vorig jaar (en alle voorgaande jaren) op de markt lagen, zijn hetzelfde gebleven.
De nieuwe producten, zoals de zwaardere rotjes van Wolff bevatten meer kruit, en knallen harder. Deze zijn vanzelfsprekend wel duurder dan de normale rotjes.

Gr. Fireworkaddict

thunderflash

Registered User
De nieuwe knallers van wolff zijn dus tussen de 154db en de 156db,en ik heb ergens gelezen dat er in het nieuwe knalpakket van lesli het kung fu pakket de grote knaller ook richting de 156db gaan.Maar hoe zit het met de extreme bang van B&W dan zijn die ook geupdate volgensr de nieuwe regeling ??? mischien kan iemand met de goede info een lijstje neerzetten van welke knallers er nu in de nieuwe 156db regeling vallen??

Skwiebes

Registered User
Jongens, dit gaat wel erg offtopic nu. (mas)
Misschien moeten we maar een topic openen over alles nieuwe knallers die gaan uitkomen, om zo een beter overzicht te krijgen.

Als toch niemand info heeft over de gezondheidstoestand van de astronaut/donderslagen moeten dit maar afwachten volgende maand.
Er zullen vast wel mensen zijn die op de eerste verkoopdag al gaan knallen zodat ik het kan horen (win)

jetztgehtslos

Registered
Richtprijs slof astronauten: 1.75
Richtprijs donderslag extra: 0.35 voor 6 stuks.
Richtprijs Little General: 0.75 voor 5 stuks.

Dit geldt alleen voor de knallers van Wolff.

Bovenaan