Asgaard F

FPM ProductBOT

Registered User
IS2108F_Original_Thor_Asgaard_F_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Asgaard F[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Original Fireworks[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Original Cakes[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]IS21008F[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 26[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]490 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]8/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]20[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Blue mine green comet tail to brocade crown to yellow, to green and to blue.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

KoenL

Registered User
De tips lijken mooi helder en fel, de gebruikte kleuren zijn ook weer eens wat anders dan goud en blauw. Hoe was deze live?

Tony

Administrator
Medewerker
De tips lijken mooi helder en fel, de gebruikte kleuren zijn ook weer eens wat anders dan goud en blauw. Hoe was deze live?

Ik kan deze mij niet herinneren dus ik denk dat hij niet zoveel indruk heeft gemaakt.

Bovenaan