Article: Vuurwerkland uit Lelystad failliet

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Wat betekend dit nu voor brave en wichers? en niet onbelangrijk voor ons, hun vuurwerklijn?

bridge

Bronzen Member
Het zal neem ik aan niet zo zijn dat Wolff het vuurwerk van B & W voortzet. Ik denk dat Wolff vooral het dealerbestand overneemt, maar daar wel Wolff vuurwerk gaat leveren. Dit is kwalitatief zoveel beter dat ik me niet kan voorstellen dat Wolff oude B&W lijnen voortzet. Kortom: vuurwerkland gaat Dynastie en Full loaded voeren. Een zegen zou ik zeggen!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Het zal neem ik aan niet zo zijn dat Wolff het vuurwerk van B & W voortzet. Ik denk dat Wolff vooral het dealerbestand overneemt, maar daar wel Wolff vuurwerk gaat leveren. Dit is kwalitatief zoveel beter dat ik me niet kan voorstellen dat Wolff oude B&W lijnen voortzet. Kortom: vuurwerkland gaat Dynastie en Full loaded voeren. Een zegen zou ik zeggen!

Dat zou zeker niet verkeerd zijn, in mijn ogen en zeker in de randstad waren er te weinig (complete) Wolff dealers. Wat wel zonde zou zijn als de toppers van B&W (bv extreme salute) verloren zouden gaan.

Tony

Administrator
Medewerker
De enige hoop die ik heb is dat ze sommige producten in stand houden en verbeteren.
Ik zou bijvoorbeeld graag de crossette king terug zien en de extreme saluut in maar 1 versie in plaats van 12.
Maar goed, ik denk zelf dat ze het over hebben genomen voor de winkels en klantenbestand.

Misschien dat Lucas van wolff ons meer kan vertellen.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Misschien dat Wolff wel de Chinese fabrikanten onder de duim kan houden, zodat ze niet elk jaar aan effecten kunnen sleutelen.
*************** voor de mensen die werkzaam waren bij B&W, maar ik zie dit als logisch gevolg van zwalkend beleid. (teveel lijnen (met zelfde artikelen)), wankele financien, veranderende artikelen, slechte consumenten insight)
Pyromania, Extreme Salute en de Eyecatcher mogen ze wel houden natuurlijk.

tommy-gun

Registered User
Vraag me af wat er met de vooraad gaat gebeuren.
Neem aan dat de bunker nog aardig vol zijn.
Misschien dit jaar extra goedkoop B&W vuurwerk verkocht door Wolf.

Bovenaan