Article: VERBAZING OVER KLACHTEN VUURWERKSHOW

AWG

Registered User
die 2 na laatste serie beukers was op ritme :lub:

echt leuke show, mensen moeten ook altijd wat te zeuren hebben, het is toch met vergunning en zoiets word meestal ook wel vermeld van te voren in plaatselijke kranten.

bridge

Bronzen Member
Tsja Arnhem. Ik moet er zakelijk wel eens zijn, maar het is geen vrolijke boel daar. vreselijk saaie stad met saaie mensen.

Toch is de kritiek op deze show wel veelzeggend. Tis in een tempo, uitsluitend i shape een hoop gerag maar zonder enige pyrotechnische gedachte en/of hoogstandjes. Dat mensen dus denken dat hier iemand gewoon zijn voorraad er doorheen jaagt (en er dus geen sprake is van een show) is eigenlijk best pijnlijk.....

Jean Cross

Registered User
Tsja Arnhem. Ik moet er zakelijk wel eens zijn, maar het is geen vrolijke boel daar. vreselijk saaie stad met saaie mensen.

Toch is de kritiek op deze show wel veelzeggend. Tis in een tempo, uitsluitend i shape een hoop gerag maar zonder enige pyrotechnische gedachte en/of hoogstandjes. Dat mensen dus denken dat hier iemand gewoon zijn voorraad er doorheen jaagt (en er dus geen sprake is van een show) is eigenlijk best pijnlijk.....

:O Bridge.!!! Een messteek in mijn hart.! Arnhem is een hele vrolijke boel.! BEN NIET SAAAI.!!! :tounge:

Ikzelf zat vanuit mijn zolderraam te kijken naar deze show, wist van tevoren niet dat de show er kwam en zie het nu hier op FPM wat het was.

Nu snap ik ook waarom bijv. alles I-shape werd geschoten. De hogeschool voor de kunsten ligt namelijk in een boomrijk gebied, dus brede effecten zouden niet echt jofel zijn geweest :tounge:

Maar eerlijkheid gebiedt dat de show (op 3 km afstand) er inderdaad uitzag alsof iemand zijn voorraad er doorheen joeg... Mines waren zelfs op afstand indrukwekkend, de hummers waren goed te horen en de Salutes (en ik meen de Silver Salutes) knalden lekker.! De ritmische knallen waren erg grappig.

Niets speciaals, leuk als afscheidsvuurwerk en leuk om weer eens wat vuurwerk live te zien :hehe!:

tommy-gun

Registered User
Tsja, moet ik ook maar een reactie plaatsen.
Ja, er is in I-shape geschoten, dit omdat er helaas geen andere mogelijkheid was.
De consumentenpotten schoten bijna door de bomen omdat er minimale ruimte was.
Had ook graag breed geschoten en waaiers gemaakt maar zat er dit keer gewoon niet in.
Daarbij is er vanuit een hoek gefilmt waardoor er een vertekend beeld beeld ontstaat.
Dat het in 1 tempo was lijkt me nogal wiedes met consumentenpotten.
Vindt het alleen niet zo leuk dat ik me moet verantwoorden aan 1 of andere jan L die vanuit Breda achter zijn pc commentaar geeft zonder erbij te zijn geweest.
De reacties van de toeschouwers spreken echter boekdelen.

Mvg
Tommy-gun

Tony

Administrator
Medewerker
Ja, er is in I-shape geschoten, dit omdat er helaas geen andere mogelijkheid was.
Had ook graag breed geschoten en waaiers gemaakt maar zat er dit keer gewoon niet in.
Daarbij is er vanuit een hoek gefilmt waardoor er een vertekend beeld beeld ontstaat.
Vindt het alleen niet zo leuk dat ik me moet verantwoorden aan 1 of andere jan L die vanuit Breda achter zijn pc commentaar geeft zonder erbij te zijn geweest.

Mvg
Tommy-gun

Je bent niets verplicht!

gietjo

Registered User
ArtEZ: excuses voor vuurwerkshow
ArtEZ: excuses voor vuurwerkshow
ARNHEM - Hogeschool ArtEZ in Arnhem biedt excuses aan voor de vuurwerkshow dinsdagavond in Arnhem.

Bij de Arnhemse politie en bij Omroep Gelderland kwamen meerdere telefoontjes binnen van ongeruste Arnhemmers over het afsteken van vuurwerk in het centrum.

Volgens Ger Strijker, lid van het College van Bestuur van ArtEZ, was het vuurwerk een kunstproject ter ere van het afscheid van de directeur van de hogeschool. Strijker stelt dat er iets mis is gegaan, waardoor het vuurwerk veel te hard was.

Volgens de politie had de Kunstacademie een vergunning voor de vuurwerkshow

svnJJ

Registered User

Mvg
Tommy-gun

Het was een heerlijk showtje! recht vooraan.
De locatie was inderdaad niet veel soeps om een leuke show neer te zetten. het gebeurde op een stukje van 10 bij 10 meter.
Ik vind dat er het maximale is uit gehaald met de vele mooie bekende consumenten cake's!
Heerlijke mines fluiters digitaal stukje en de nummers 2 en 3 galmde mooi door de stad!

Wat betreft al die klachten. Jammer.. In ieder ander land rennen mensen naar buiten en zeggen moet je kijken een vuurwerk show in de buurt! nee in nederland blijft iedereen veilig achter zijn of haar computertje zitten en hun mening geven over iets wat ze alleen maar horen en gedeelte lijk zien.

Ik vond het een goed en leuk showtje mijn complimenten!

USRRobiwan

Registered User
Dat krijg je ervan als je de bevolking gaat brainwashen met kreten als "levensgevaarlijke bommen", "zware bommen" etc etc.

In de jaren 70-80 hoorde je echt niemand klagen over knallen. Toen stonden er 40 man op een pleintje in de wijk te knallen drie dagen lang en op 1 januari zag je door de snippers de tegels niet meer.

En dan gaan ze nog excuses aanbieden ook. Het is werkelijk waar niet te geloven.

KruitFreak

Registered User
Ik hoop dat mensen en toeschouwers hebben genoten van de show. Wel of geen fraaie show, wat maakt het uit joh!
Ik vind het top dat men zo'n pot vuurwerk stookt als afscheid van een collega. Als bij ons een collega weggaat blijft het meestal bij een afscheidsborrel.

Jammer dat er in de omgeving zoveel overdraagzame mensen wonen..

Tony

Administrator
Medewerker
Ik hoop dat mensen en toeschouwers hebben genoten van de show. Wel of geen fraaie show, wat maakt het uit joh!
Ik vind het top dat men zo'n pot vuurwerk stookt als afscheid van een collega. Als bij ons een collega weggaat blijft het meestal bij een afscheidsborrel.

Jammer dat er in de omgeving zoveel overdraagzame mensen wonen..

Bij ons meestal met een ontslagbrief!

harrieboem

Registered User
Ik geloof dat ik ze maar eens mee neem naar spanje of uit nodig voor een van mijn eigen shows , dan vragen of ze de was van die mooie lijntjes willen halen en dan ................ de fik er in.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik geloof dat ik ze maar eens mee neem naar spanje of uit nodig voor een van mijn eigen shows , dan vragen of ze de was van die mooie lijntjes willen halen en dan ................ de fik er in.

KABOEMMM! Maak ze kapot Harrie..
Verekte zeikerds dat het zijn.

Yvez

Registered User
Zoals ik al zei in me start post AZIJNPISSERS! Kijk ik vind het ook niet leuk als mijn buurjongen op zondag 9uur sochtends z'n nieuwe nitraatjes moet testen, maar kom op een showtje moet toch kunnen...

Bovenaan