You can view the page at http://www.freakpyromaniacs.com/forum/content.php?r=448-VERBAZING-OVER-KLACHTEN-VUURWERKSHOW
Tsja Arnhem. Ik moet er zakelijk wel eens zijn, maar het is geen vrolijke boel daar. vreselijk saaie stad met saaie mensen.
Toch is de kritiek op deze show wel veelzeggend. Tis in een tempo, uitsluitend i shape een hoop gerag maar zonder enige pyrotechnische gedachte en/of hoogstandjes. Dat mensen dus denken dat hier iemand gewoon zijn voorraad er doorheen jaagt (en er dus geen sprake is van een show) is eigenlijk best pijnlijk.....
Tsja, moet ik ook maar een reactie plaatsen.
Ja, er is in I-shape geschoten, dit omdat er helaas geen andere mogelijkheid was.
De consumentenpotten schoten bijna door de bomen omdat er minimale ruimte was.
Had ook graag breed geschoten en waaiers gemaakt maar zat er dit keer gewoon niet in.
Daarbij is er vanuit een hoek gefilmt waardoor er een vertekend beeld beeld ontstaat.
Dat het in 1 tempo was lijkt me nogal wiedes met consumentenpotten.
Vindt het alleen niet zo leuk dat ik me moet verantwoorden aan 1 of andere jan L die vanuit Breda achter zijn pc commentaar geeft zonder erbij te zijn geweest.
De reacties van de toeschouwers spreken echter boekdelen.
Mvg
Tommy-gun
Tsja Arnhem. Ik moet er zakelijk wel eens zijn, maar het is geen vrolijke boel daar. vreselijk saaie stad met saaie mensen.
Toch is de kritiek op deze show wel veelzeggend. Tis in een tempo, uitsluitend i shape een hoop gerag maar zonder enige pyrotechnische gedachte en/of hoogstandjes. Dat mensen dus denken dat hier iemand gewoon zijn voorraad er doorheen jaagt (en er dus geen sprake is van een show) is eigenlijk best pijnlijk.....
Tsja, moet ik ook maar een reactie plaatsen.
Ja, er is in I-shape geschoten, dit omdat er helaas geen andere mogelijkheid was.
De consumentenpotten schoten bijna door de bomen omdat er minimale ruimte was.
Had ook graag breed geschoten en waaiers gemaakt maar zat er dit keer gewoon niet in.
Daarbij is er vanuit een hoek gefilmt waardoor er een vertekend beeld beeld ontstaat.
Dat het in 1 tempo was lijkt me nogal wiedes met consumentenpotten.
Vindt het alleen niet zo leuk dat ik me moet verantwoorden aan 1 of andere jan L die vanuit Breda achter zijn pc commentaar geeft zonder erbij te zijn geweest.
De reacties van de toeschouwers spreken echter boekdelen.
Mvg
Tommy-gun
Ik hoop dat mensen en toeschouwers hebben genoten van de show. Wel of geen fraaie show, wat maakt het uit joh!
Ik vind het top dat men zo'n pot vuurwerk stookt als afscheid van een collega. Als bij ons een collega weggaat blijft het meestal bij een afscheidsborrel.
Jammer dat er in de omgeving zoveel overdraagzame mensen wonen..
Ik geloof dat ik ze maar eens mee neem naar spanje of uit nodig voor een van mijn eigen shows , dan vragen of ze de was van die mooie lijntjes willen halen en dan ................ de fik er in.