Article: Hooligans gooien met zwaar vuurwerk op stations

bloodveins

Registered User
Omdat Den Haag supporters een paar weken geleden op de snelweg stilstonden, de politie verderop de snelweg heeft afgesloten en supporters heeft aangehouden en zo de grootst mogelijke indianen verhalen ontstonden.

Er zat iemand bij die schilder was en met zijn bedrijfsbus reed, die is aangehouden voor verboden wapenbezit omdat hij een stanley mes en een loodknuppel in zijn bus had liggen.

Hiernaast kwamen er verhalen dat de mensen lopend over de snelweg! Naar Rotterdam zijn verder gegaan om daar te vechten enz. De media probeert altijd de grootst mogelijke onzin te verkopen. Ik ben er helemaal klaar mee en neem alles met een korreltje zout.

KruitFreak

Registered User
Dat hangt er vanaf welke wedstrijd het was. Enkele weken terug na afloop van Ajax-Den Haag stonden honderden supporters uit Den Haag op een viaduct boven de A4/A12. Daar werd een hoop vuurwerk afgestoken en viel ik eea naar bededen tussen het verkeer. Ik reed daar ook en vond het absurd dat dit soort acties zomaar gebeuren!
Wellicht is het verhaal tegen Feyenoord opgeblazen door de media maar de combinatie vuurwerk en supporters is lang niet altijd een korrel zout.

bloodveins

Registered User
Ik heb het inderdaad over de wedstrijd tegen Feyenoord. Baal er gewoon van dat de media zo veel schade toebrengt aan personen/bedrijven met onjuiste informatie.

bridge

Bronzen Member
Het zijn vaak de jonkies he die met vuurwerk iets doen. Ze reisden ook met de trein. Dat zijn meestal niet de "big boys", en die zijn/waren er wel een aantal in Groningen. De goeie ouwe Z-side.

Bovenaan